کد خبر 554237
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

انفجار در شرکت رویین طلای که یک شرکت بهره‌وری روی بوده اتفاق افتاده است.

به گزارش مشرق، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از وقوع انفجار در شهرک روی زنجان خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و دو مصدوم داشته است.

به گزارش فارس از زنجان، جواد مرادی از وقوع یک انفجار در شهرک روی زنجان خبر داد و اظهار کرد: این شهرک در جاده بیجار زنجان واقع شده است.

وی زمان وقوع انفجار در شهرک روی زنجان را ساعت 14 و 10 دقیقه جمعه اعلام و اضافه کرد: این حادثه در شرکت رویین طلای که یک شرکت بهره‌وری روی بوده اتفاق افتاده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان به گزارش فوت یک نفر در سر صحنه حادثه انفجار اشاره و تصریح کرد: فرد فوت شده یک مرد 26 ساله بوده است.

مرادی با بیان اینکه حادثه انفجار  شهرک روی زنجان دو مصدوم هم بر جای گذاشته است، ادامه داد: مصدومان این حادثه که دو فرد 25 و 32 ساله بوده‌اند به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند.

وی از اعزام سه آمبولانس به محل حادثه  در شرکت رویین طلا در شهرک روی زنجان خبر داد و ابراز کرد: این آمبولانس‌ها از سه پایگاه سهند، صبا و مرکزی به محل حادثه اعزام و بر اساس گزارش‌ها طی هفت دقیقه در محل مأموریت حاضر شده‌اند.

شایان ذکر است، گزارش‌های غیررسمی حاکی از نشت گاز و انفجار دیگ بخار در شهرک روی زنجان بوده که حادثه فوق را موجب شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس