کد خبر 574958
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

فیلم سینمایی «شعله ور» از فیلم‌های پر لوکیشن حمید نعمت الله است. این فیلم از لحاظ تعداد لوکیشن شبیه به فیلم «آرایش غلیظ» است. بخش کوچکی از فیلم «شعله ور» در تهران و شمال فیلمبرداری می‌شود

حمید نعمت الله شعله ور شد
گروه فرهنگی مشرق - فیلم تازه حمیدنعمت الله 15 تیر در سیستان و بلوچستان کلید می‌خورد.حمید نعمت‌ الله در فاصله کوتاهی بعد از ساخت فیلم سینمایی «رگ خواب» فیلم تازه‌اش را جلوی دوربین می‌برد.

 فیلم سینمایی «شعله ور» که فیلم‌نامه‌اش توسط هادی مقدم دوست  و حمید نعمت‌ الله نوشته شده، به تازگی پروانه ساخت گرفته و وارد پیش تولید شده است. سازندگان فیلم این روزها انتخاب عوامل فیلم را آغاز کرده‌اند وفیلم تازه حمید نعمت‌ الله 15 تیر کلید می‌خورد.

به دنبال یک زندگی بی دغدغه


فیلم سینمایی «شعله ور» از فیلم‌های پر لوکیشن حمید نعمت الله است. به گزارش «سینما»این فیلم از لحاظ تعداد لوکیشن شبیه به فیلم «آرایش غلیظ» است. بخش کوچکی از فیلم «شعله ور» در تهران و شمال فیلمبرداری می‌شود و بخش اعظم آن درسیستان و بلوچستان جلوی دوربین خواهد رفت.
فیلم برخلاف فیلم قبلی حمید نعمت الله یعنی «رگ خواب» یک فیلم مردانه است و نعمت الله سراغ تجربه کاملا متفاوتی به نسبت فیلم قبلی‌اش رفته است. فیلم سینمایی «شعله ور» درباره کسی است که تمام سعی خود را می‌کند که زندگی بی دغدغه‌ای داشته باشد اما تنش‌های روحی،‌ خانوادگی و محیطی او را در محاصره خود قرار می‌شود.

سنت شکنی نعمت الله

فیلم «شعله ور» یک بازیگر مرد اصلی دارد که انتخاب این بازیگر از هفته آینده آغاز می‌شود. نکته مهم در مورد حمید نعمت الله فاصله زمانی زیاد بین فیلم‌هایش است. حمید نعمت‌ الله فیلم «بوتیک» را در سال 82 جلوی دوربین برد اما بعد از موفقیت این فیلم پنج سال طول کشید تا سال 87 دومین فیلمش را کلید بزند. «بی پولی» سال 88 اکران شد و این بار نعمت الله برای ساخت فیلم تازه‌اش چهار سال صبر کرد و سال 92 «آرایش غلیظ»‌ را جلوی دوربین برد.

 بعد از «آرایش غلیظ» تصور نمی‌شد حمید نعمت الله به این زودی‌ها فیلم جدیدش را بسازد. اما دو سال بعد در زمستان 94 «رگ خواب» را کارگردانی کرد و چند ماه بعد در تابستان سال 95 در حالی که فیلم قبلی‌اش هنوز اکران نشده «شعله ور» را می‌سازد تا فاصله زمانی بین فیلم‌هایش به حداقل برسد.

یکی اکران یکی جشنواره

با این اوصاف حمید نعمت‌ الله پاییز امسال یک فیلم آماده نمایش و یک در مرحله فنی خواهد داشت. حمید نعمت الله پیش از این اعلام کرده قصد دارد «رگ خواب» را اکران کند در صورتی که این اتفاق بیفتد نعمت الله یکی از فیلم‌هایش را اکران و دیگری را راهی جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    تیتر هات خیلی مزخرفن
  • رضا ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    کارگردان همیشه موفق حمید نعمت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس