کد خبر 564154
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۴

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه یکی ازمسئولان وزارت خارجه در جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت حضور می‌یابد، گفت: محور جلسه درباره گزارش ۳ماهه اجرای برجام است.

به گزارش مشرق، احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی گفت: احتمالا محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه یا عباس عراقچی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت برای پاسخ‌گویی به سئوالات نمایندگان درباره گزارش 3 ماهه اجرای برجام که به مجلس ارائه شده، حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان درباره مباحث پیش آمده درباره مصادره دو میلیارد دلار از اموال بلوکه شده کشورمان به حکم دیوان عالی آمریکا از مسئولان دستگاه دیپلماسی سئوالاتی دارند، ادامه داد: در جلسه روز یکشنبه که مسئولان وزارت خارجه به کمیسیون می‌آیند نمایندگان سئوالات خود را مطرح می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه 2میلیارد دلاری که آمریکایی‌ها قصد برداشت آن را دارن در دولت اصلاحات سرمایه‌گذاری شده است، گفت: در دولت هفتم و هشتم از پول فروش نفت  2میلیارد دلار اوراق قرضه آمریکایی خریداری می‌شود که در دولت نهم و دهم زمان آنها تمدید می‌شود.

بخشایش اردستانی با تاکید براینکه برداشت غیر قانونی دارایی‌های ایران خلاف روح برجام است، گفت: ادعای که آمریکایی‌ها برای برداشت پول‌های بلوکه شده ایران به آن استناد می‌کنند واهی و غیرقابل پذیرش است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    دولت در اجرای برجام خلاف قوانین مجلس و شرایط نه گانه رهبری عمل کرده و باید مورد مواخذه قرار گیرد، اکنون دستاوردهای هسته‌ای از بین رفته بدون هیچ امتیاز و دستاوردی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس