کد خبر 563566
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۳

سناتورهای دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در نامه ای از کاخ سفید خواستند کمک های نظامی خود را به اسرائیل افزایش دهد.

 به گزارش مشرق به نقل از رویترز، اکثریت سناتورهای کنگره با امضای نامه ای از کاخ سفید خواستند کمک های نظامی خود را به رژیم صهیونیستی افزایش دهد.

در این نامه خطاب به اوباما نمایندگان مجلس سنا کنگره آمریکا خواستار افزایش بودجه اختصاص داده شده به کمک های نظامی و حمایت آمریکا از این رژیم شدند. در حال حاضر آمریکا سالانه ۳ میلیارد دلار کمک نظامی به سرزمین های اشغالی ارسال می کند.

در این نامه که به امضای ۸۳ نفر از سناتورهای دو حزب جمهوری خواه و دموکرات رسید از دولت آمریکا خواسته شد نسبت به امنیت رژیم اسرائیل توجه بیشتری از خود نشان دهد. سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات لیندسی گراهام و کریس کونز این نام را تهیه کرده بودند.

در میان امضاکنندگان نام تد کروز نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به چشم می خورد درحالیکه برنی سندرز نامزد حزب دموکرات این نامه را امضا نکرده است.

در این نامه به جزئیات کمک‌های بیشتری که ایالات متحده می‌تواند به اسرائیل ارائه کند یا مبلغ سالانه پیشنهادی این کمک‌ها اشاره‌ای نشده است. پیش از این رژیم صهیونیستی خطاب به مقامات آمریکایی خواستار تمدید قرارداد امنیتی با این کشور شده بود. این قرارداد در سال ۲۰۱۸ منقضی می شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس