کد خبر 563359
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

بخشی از خاطرات شهدای مدافع حرم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، موسسه انتشاراتی روایت فتح بنا دارد با انتشار مجموعه «شهدای مدافع حرم» با تولید آثاری شامل خاطرات این شهدا و رزمندگانی که در جبهه‌های سوریه می‌جنگند، چند جلد از این آثار را در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه کند.

خاطرات مربوط به شهید حامد جوانی، شهید عبدالله اسکندری، شهید صدرزاده و... به قلم افرادی چون حسین شرف‌خانلو، منصوره فتاحیان، زهرا رحمانی، نجمه طرماه و... در زمره این آثار هستند که بناست راهی بازار شوند.

موسسه انتشاراتی روایت فتح در راستای تولیدات قبلی خود که درباره شهدای دفاع مقدس بود بنا دارد در برنامه تازه خود به موضوع شهدای مدافع حرم بپردازد. در همین راستا تولید 15 عنوان کتاب با موضوعیت شهدا و رزمندگان مدافع حرم موضوع کار این موسسه انتشاراتی قرار گرفته است.

روایت فتح در زمره موسسات انتشاراتی است که تولید کتاب در آن در قالب روایت و به شکل خاطره‌گونه است و تا کنون به ضبط و ثبت خاطرات شهدا از زبان بازماندگان‌شان و در قالب مجموعه‌هایی با عنوان‌های «نیمه پنهان ماه»، «یادگاران»، «از چشم‌ها» و «روزگاران» و نیز نقل قول خاطرات رزمندگان حاضر در جبهه‌ها با عنوان «روایت نزدیک» پرداخته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس