کد خبر 563315
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

مدیرعامل فروشگاه شهروند گفت: هیچ ابلاغی مبنی بر فروش فروشگاه‌های شهروند به ما داده نشده است.

به گزارش مشرق،  اکبر علوی در مراسم قرعه‌کشی جشنواره لبخند نوروزی با اشاره به فروش مجازی فروشگاه‌ها گفت: در سال ۹۴ زیرساخت‌های مناسبی برای فروش مجازی داشتیم و مدیریت آن مجزا از سیستم فروشگاهی است.
 
وی افزود: به صورت هفتگی نیز جلساتی با افراد مجرب، کارشناسان و اساتید دانشگاه در این زمینه برگزار می‌شود.
 
علوی با اشاره به وعده‌ای که در زمینه فروش مجازی فروشگاه‌ها داد، گفت: در سال ۹۵ این وعده را دادم که بتوانیم فروش مجازی شهروند را به فروش برتر از فروش مجازی شرکت‌ها و ارگان‌های دیگر برسانیم.
 
وی تصریح کرد: در سال گذشته فروش مجازی ما صد درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش فروش داشته و مردم متوجه این خدمات شده‌اند. ما در این زمینه بهینه‌سازی فرآیندها را مدنظر داریم.
 
مدیرعامل فروشگاه شهروند با اشاره به برگزاری دوره‌های بازاریابی اینترنتی گفت: ما حتی در زمینه آموزش نیروهای پیک نیز آموزش‌هایی را دیده‌ایم و وعده می‌دهیم در سال ۹۵ فروش مجازی بتواند خواسته‌ها و انتظارات شهروندان را تامین کند.
 
علوی با اشاره به فروش عمده نیز گفت: فروش ما به صورت جزئی است، اما می‌خواهیم فروش عمده را نیز داشته باشیم. تلاش ما این است که بتوانیم ضمن تقویت بنیه مواد غذایی شهروندان، در عمده‌فروشی نیز ورود کنیم و توزیع اقلام به سراسر کشور را داشته باشیم.
 
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر واگذاری فروشگاه شهروند گفت: ما تابعی از متغیر هستیم و فروش فروشگاه‌ها تابع دستور مافوق است، اما تا این لحظه هیچ‌گونه دستوری به ما داده نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس