کد خبر 563026
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که این تیم می‌خواهد مقابل استقلال یک بازی بزرگ انجام دهد و نتیجه خوبی کسب کند.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در مورد اُفت شدید سایپا و گرفتن سه امتیاز در هفت مسابقه گفت: سه دلیل باعث شد که اُفت کنیم. در درجه اول یک فضای حاشیه‌ای در تیم حاکم شد که این موضوع تأثیر منفی در روند تیم گذاشت. موضوع دوم از دست دادن بازیکنانی بود که بعد از نیم‌فصل دوم نتوانستیم برای آنها جانشین پیدا کرده و بازیکن جذب کنیم. بحث سوم هم آسیب‌دیدگی تعدادی از بازیکنان تیم بود که واقعاً ما را با چالش مواجه کرد و درنهایت این اتفاقات رخ داد. ما در مسیر خوبی قرار داشتیم، اما فکر می‌کنم حواشی به سایپا ضربه زد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تیمش در سه دیدار پایانی پانزدهمین دوره لیگ برتر با تمام توان به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: مسئولیت ما این است که در هر بازی بهترین کیفیت را ارائه دهیم، چه در هفته اول لیگ برتر و چه در هفته آخر. ما باید سعی کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. این درست است که در هفت بازی نتایج مطلوبی نگرفتیم، ولی در دو بازی آخر مقابل سیاه‌جامگان و ملوان عملکرد مطلوبی داشتیم و شایستگی برنده شدن را داشتیم. در این دو مسابقه اتفاقات به‌ضررمان تمام شد.

جلالی در پاسخ به این سؤال که «آیا می‌توانید مقابل استقلال ایستادگی کنید؟»، گفت: شرایط سخت است، ولی می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. استقلال تیم بزرگی است و برای قهرمانی تلاش می‌کند، اما ما می‌خواهیم یک بازی بزرگ را مقابل آنها انجام بدهیم. تنها هدف ما انجام یک بازی با کیفیت و گرفتن سه امتیاز است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد اینکه آیا آندرانیک تیموریان مقابل استقلال بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: آندو تازه امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و من نمی‌توانم در این مورد فعلاً به‌صورت شفاف صحبت کنم. ما برای بازی با استقلال سه بازیکن خود را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    به قول قلعه نوعی جلالی خیلی مرده! ببینم چیکارمیکنی ؟ استقلالوببرتاقلعه نوعی بازم میگه تومردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس