کد خبر 561604
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اعتراض به قضاوت داوری گفت: از داوری گله مندم او نتیجه بازی را امروز رقم زد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از بازی درباره شکست سه بر دو تیمش مقابل ملوان گفت: همه ما اینجا آمدیم تا بازی شرافتمندانه‌ای را به نمایش بگذاریم که این کار را هم کردیم. فکر نمی‌کنم از ابتدای فصل تا الان کسی ملوان را به این خوبی دیده باشد. آن‌ها بازی غیر معمولی داشتند.

وی افزود: خدا رحمت کند اولادی را فکر می‌کنم فضایی ایجاد شد که این تیم باید می‌برد. از داوری ناراحت و گله‌مندم و فکر می‌کنم که نتیجه بازی را رقم زد. اما در حالت کلی هم ملوان و هم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تیم ما امروز در ترکیب اصلی از 5 بازیکن جوان استفاده کرد.

جلالی در پاسخ به این سوال که در کدام صحنه‌ها از قضاوت داوری گله دارید تصریح کرد: روی گل دوم و سوم که پنالتی شد معترض هستم. حتی مدیرعامل بین دو نیمه از ما خواست که به زمین نرویم. اصلا برایم قابل توجیه نیست. این نکته را بگویم ملوان امروز خوب بود و اگر داوری منصفانه هم قضاوت می‌کرد باز هم آن‌ها می‌بردند چون ویژه بازی کردند. اما ما به نحوه قضاوت داوری معترض هستیم.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: چرا باید ما از داوری ضرر کنیم و غرامت بدهیم؟ چون ملوان ضرر کرده ما باید غرامت بدهیم؟ همه چیز باید درست پیش برود. نیمه اول این دیدار اصلا برایم قابل تحمل نبود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس