کد خبر 562929
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸

قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۷ سال پیش در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، اما به دلایل مختلف از جمله عدم تامین بار مالی، این قانون تاکنون توسط دولت اجرایی نشده است.

به گزارش مشرق، قناعت رئیس هیات مدیره نظام پرستاری قزوین با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مجلس در خصوص اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: پیرو این جلسات مهلت قانونی برای اجرای این طرح اوایل آبان ماه پارسال تعیین شده بود که متاسفانه مجدداً این قانون مصوب مجلس اجرا نشد.

وی ادامه داد: از همین رو داوود محمدی نماینده مردم قزوین در نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در 28 فروردین ماه تذکر کتبی در اعتراض به اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به وزیر بهداشت داد.

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری قزوین خاطرنشان کرد: در پی سلسله نشست های نظام پرستاری قزوین با نمایندگان امروز هم این نظام با داوود محمدی جلسه ای داشت که مطالبات پیشین را پیگیری می کرد.

قناعت گفت: از نماینده منتخب مردم پرسیده شد چنانچه وزیر بهداشت در برابر این تذکر کتبی پاسخگو نباشد اقدام بعدی شما چیست؟ که این نماینده گفت که اگر وزیر بهداشت در اجرای این قانون طفره برود این موضوع از کمیسیون اصل 90 مجلس به قوه قضاییه ارجاع داده می شود تا علت اجرا نشدن قانون بررسی شود.

تذکر کتبی نماینده مجلس به وزیر بهداشت+سند
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس