نماینده مردم ارومیه در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار برخورد با وزیر امور خارجه به دلیل دست دادن با اوباما شد.

به گزارش مشرق، در پایان جلسه علنی امروز مجلس، هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کردند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکر به رئیس جمهور خواستار اقدامات لازم برای جلوگیری از سقوط ارزش سهام و آسیب به بازار سرمایه شد.

روح الله حسینیان و مرتضی آقاتهرانی نمایندگان مردم تهران، نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و رضا آستانی مرادی نماینده مردم قم در تذکر مشترک به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح علت عدم نظارت بر تئاترهای در حال اجرا از جمله تئاتر «زندگی شیشه ای» به کارگردانی بهزاد محمدی شدند.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه نیز در تذکر به رئیس جمهور خواستار برخورد با وزیر امور خارجه کشورمان به خاطر دست دادن با اوباما (در جریان مجمع عمومی سازمان ملل) شد؛ قاضی پور همچنین در تذکر دیگری به رئیس جمهور بر لزوم تسریع در انتخاب اعضای شورای رقابت تاکید کرد.

۵۵ نماینده مجلس نیز در تذکر مشترک به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی بر لزوم رعایت مصوبه شورای پول و اعتبار برای ساماندهی نرخ سود تسهیلات بانکی تاکید کردند؛ از جمله این نمایندگان می توان به ضرغام صادقی نماینده شیراز و محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد اشاره کرد.

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین و ضرغام صادقی نمایده مردم شیراز نیز در تذکر مشترک به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تشکل کمیته حقیقت یاب برای پیدا کردن حجاج مفقود الاثر و پیگیری جنایت آل سعود در مسجد الحرام و منا شدند.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز و سید هادی حسینی نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار نیز در تذکر مشترک به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت عدم اجرای قانون مصوب مجلس به طور دقیق، برای تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی شدند.

جعفر قادری و سید حسین ذوالانوار نماینده شیراز نیز در تذکر مشترک به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توضیح درباره علت واردات ذغال قلیان، پوست گاو، چوب کبریت و سنگ پا با وجود تولید این محصولات در داخل کشور شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مجتبی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    ممنون آقای قاضی پور...
  • ح ت ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    با چه مجوزی دست داده ؟
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    خب قضیه دست دادن به کری و قدم زدن تموم شد حالا نوبت دست دادن با اوباما رسید. ما قراره به چی فکر نکنیم؟ پیشنهاد میکنم دوستان واسه یکبار هم شده کتاب قلعه حیوانات جورج اورول را بخوانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس