کد خبر 562728
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

پژوهشگر و کشیش تندوری کاتولیک، در اظهاراتی افراطگرایانه، اسلام را ذاتا خشن و بی رحم معرفی کرد و از مردم جهان خواست تا چشم خود را بر حقیقت اسلام بازکنند.

 به گزارش مشرق، یک کشیش و پژوهشگر کاتولیک، در اظهاراتی مغرضانه، اسلام را دین خشونت و تندروی معرفی کرد.

«جیمز وی شال» که تاکنون کتب و مقالات متعددی در موضوعات مختلف به رشته تحریر درآورده است، در آخرین مقاله خود با نام "واقع بینی و اسلام"، با حمله به این دین الهی، آن را دین خشونت وافراطگرایی معرفی کرد.

وی در این مقاله با استناد به دلایل سخیف و بی پایه خود، در پی اثبات مدعای خود برآمده است.

این کشیش تندروی کاتولیک، در جایی از این مقاله، اعتقاد به الله که با هیچ وصفی قابل توصیف نیست را دلیل ارتکاب برخی جنایات توسط گروه های تندرو و افراطگرای مسلمان خوانده است.

شال اعتقادات و احکام اسلامی را سازگار با خشونت معرفی کرده و مدعی شده است: کسانی که در صدد جلوه دادن اسلام به عنوان دینی مدافع صلح و حقوق بشر هستند، با مشکلات زیادی مواجه اند و نمی توانند شواهد تاریخی را کتمان کنند ولی مسلمانانی که مدعی خشونت در اسلام هستند و آن را به کار می برند، در واقع چهره واقعی اسلام را نشان می دهند.

وی همچنین به سرزنش برخی مقامات و مردم غربی پرداخت و اظهار داشت: برخی گمان می کنند اگر حمله تروریستی ای رخ می دهد، ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد، در حالیکه هر حمله تروریستی که در کشورهای اروپایی صورت می پذیرد، در پشت پرده آن، تعدادی مسلمان وجود دارد.

این اظهارات تند در حالی از سوی کشیش کاتولیک مسیحی بیان شد که چندی پیش نیز یک گروه ضد اسلامی، جامعه غرب را به مقابله با اسلام و مسلمانان دعوت کرده بودند که با عدم استقبال مردم مواجه شد.

در تظاهراتی که این گروه ضد اسلامی به راه انداخته بود، فقط دو تن، از جمله کشیش ضد اسلام مشهور آمریکایی «تری جونز»، حضور یافتند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس