کد خبر 562533
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

در ادامه درگیری ها در جبهه شمالی استان لاذقیه سوریه، شب گذشته دو تبعه کشور لیبی در اثر بمباران یکی از مقرهای گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) در اطراف شهرک استراتژیک "کبانی" به هلاکت رسیدند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری ها در جبهه شمالی استان لاذقیه سوریه، شب گذشته دو تبعه کشور لیبی در اثر بمباران یکی از مقرهای گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) در اطراف شهرک استراتژیک "کبانی" به هلاکت رسیدند.

هلاکت دو تبعه لیبی در لاذقیه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، رسانه های وابسته به شبکه القاعده با انتشار تصاویر این دو نفر آنها را بنام های مستعار "ابولیث و خوله اللیبی" معرفی کرده اند. هلاکت این دو تبعه لیبی در بمباران هوایی مقر احرارالشام در حالی به وقوع پیوست که هفته گذشته نیز یک تبعه کشور روسیه (منطقه تاتارستان) که مسئولیت بخش توپخانه و موشکی این گروه را بر عهده داشت در اثر اصابت موشک ارتش سوریه به محل استقرارش به هلاکت رسیده بود. احرارالشام سومین گروه تروریستی تکفیری بزرگ فعال در سوریه است که همزمان با آغاز مذارکات سیاسی برای حل پرونده بحران سوریه تلاشهای وسیعی را برای مشارکت در آن بعنوان گروه میانه روی معارض دولت سوریه انجام داد اما با مخالفت بین المللی مواجه شده و نام آن در صدر لیست گروههای تروریستی بین المللی قرار گرفته است.

هلاکت دو تبعه لیبی در لاذقیه سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس