کد خبر 562817
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصویری مدعی شدند که عامل حمله انتحاری شب گذشته به یک پاسگاه نیروهای مشرک القاعده و ارتش آزاد در اطراف شهر مارع واقع در شمال استان حلب سوریه از فرماندهن و امرای ارشد این گروه بوده است.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصویری مدعی شدند که عامل حمله انتحاری شب گذشته به یک پاسگاه نیروهای مشترک القاعده و ارتش آزاد در اطراف شهر مارع واقع در شمال استان حلب سوریه از فرماندهن و امرای ارشد این گروه بوده است.

حمله انتحاری فرمانده سعودی تبار داعش در سوریه+عکس

بنابر این گزارش، حمله انتحاری مذکور از سوی "صلاح مکی" امیر داعش در شهر منبج واقع در شمال شرقی استان حلب سوریه انجام شده که طی آن سوار بر یک نفربر بمبگذاری شده خود را در میان مقر تروریستهای گروههای رقیب منفجر کرده است. لازم به ذکر است که صدها تن از اعضا و فرماندهان گروههای داعش و القاعده را اتباع کشورهای عربستان سعودی تشکیل می دهند. داعش و گروههای رقیب از دو ماه پیش در پی بروز اختلافات داخلی درگیر نبردهای خونین با یکدیگر شده اند که طی آن صدها تن از دو طرف کشته شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    0 0
    چه امیری بوده که اینقدر احمق و نفهم بوده؟
  • پويا ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    ارتش سوريه بايد با استفاده از عوامل نفوذي خود آتش درگيري بين داعش و القاعده و ارتش آزاد را گسترش دهد و با خيال راحت نظاره گر كشتار اين حيوانات كثيف شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس