کد خبر 562250
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

شهر غزه صبح امروز شنبه شاهد برگزاری ماراتون ورزشی به همت کمیته های ورزشی دو جنبش فتح و حماس و فدراسیون دو و میدانی فلسطین بود.

به گزارش مشرق، در این ماراتون ورزشی که به مناسبت روز اسیر فلسطینی برگزار شد، تعدادی از رهبران دو جنبش فتح و حماس و جمع زیادی از ورزشکاران فلسطینی عضو باشگاه های مختلف وابسته به این دو جنبش هم حضور داشتند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش کرد، اسماعیل رضوان یکی از رهبران برجسته جنبش حماس که در این ماراتون ورزشی شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین اظهار داشت که این ماراتون سعی در رساندن پیام وحدت ملی همزمان با روز اسیر فلسطینی را دارد.

وی افزود مساله اسرا مساله کل ملت فلسطین است و تمامی اقشار ملت فلسطین از آن حمایت می کنند. رضوان از تمام فلسطینی ها خواست که برای آزادی تمامی اسرا از زندان های صهیونیستی تلاش کنند.

وی از مسابقه امروز که با حضور رهبران و جنبش فتح و حماس برگزار شد، به عنوان اقدامی نمادین برای آشتی میان دو جنبش و ایجاد وحدت میان آنها یاد کرد.

در این مراسم دهها نفر از رهبران محلی دو جنبش فتح و حماس در مقابل بنری که آرم دو جنبش بر روی آن حک شده بودع قرار گرفتند و دهها نفر از جوانان باشگاه های مختلف ورزشی نوار غزه هم در ماراتون ورزشی مشارکت کردند.

در بخش دیگری از این مراسم نیز "ایمن شراونه" به نمایندگی از آزادگان فلسطینی در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از تمامی تلاش هایی که به نشانه حمایت از مساله اسرا صورت می گیرد، تقدیر و تشکر کرد و گفت مشارکت در فعالیت های مختلف همبستگی با اسرا وظیفه تمامی فلسطینیان است.

وی تاکید کرد که این مرحله از تاریخ مساله فلسطین مانند تمامی مراحل مبارزات ملت فلسطین نیازمند تحقق وحدت ملی است؛ به ویژه وقتی پای مساله اسرا به میان می آید.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس