کد خبر 561738
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

مهرجویی گفت: تکلیف «سنتوری ۲» هنوز مشخص نیست و ساختش به این بستگی دارد که شخص ثروتمندی هزینه تهیه آن را بر عهده بگیرد و بتواند یک و نیم میلیارد بابت آن بپردازد.

به گزارش مشرق، داریوش مهرجویی که برای تماشای مستند «موج نو» در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره رمان های در دست چاپ خود بیان کرد: چهار کتاب رمان در دست چاپ دارم.

وی همچنین درباره ساخت فیلم «سنتوری ۲» گفت: تکلیف این فیلم هنوز مشخص نیست و ساختش به این بستگی دارد که شخص ثروتمندی هزینه تهیه آن را بر عهده بگیرد و بتواند یک و نیم میلیارد بابت آن بپردازد.

مهرجویی در پایان عنوان کرد: اکنون مثل دوران رنسانس شده است و ما به شخصی نیاز داریم که بدون خساست پولی را پرداخت کند و از من بخواهد که «سنتوری» را مثل یک تابلو نقاشی تحویل دهم.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    زنگ بزن به کارآفرین متمول و محترم جناب آقای ش-ج, کارشناس مجرب در توسعه اقتصاد پایدار ایشان بسیار علاقه به توسعه فرهنگی هم هستند. اگر هم دردسترس نبود اپراتور شما را دایورت می کند به جناب آقای ب-ز کارآفرین محترم و کارشانس در اقتصاد راهبردی با سالها تجربه درخشان. اگر ایشان هم مشغول بودند اپراتور آپشنهای بسیاری را در اختیار شما می گذارد در حوالی همان عزیز کارآفرین ب-ز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس