منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی باید وارد مجلس شوند که دغدغه اصلی آنها حاکمیت ارزش باشد و وظیفه خود را پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم بدانند.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف شامگاه جمعه در جمع مردم اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی به ویژه شهر اراک شهر سیاسیون بزرگ است، اظهار داشت: این استان زادگاه دولتمردان و سیاسیون بزرگی از جمله امام خمینی (ره)، آیت‌الله اراکی، امیرکبیر و قائم‌مقام فراهانی است که در تاریخ کشور نقش‌آفرینی داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای افزود: افرادی باید وارد مجلس شوند که دغدغه اصلی آنها حاکمیت ارزش باشد و وظیفه خود را پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم بدانند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از افتخارات ماست که از گفتمانی پاسداری و حمایت می‌کنیم که ریشه در ارزش‌ها و اندیشه‌های انقلاب دارد، تصریح کرد: اولویت اصلی این گفتمان دفاع از منافع ملی است، همچنین گفتمان اصلاحات منافع ملی را بر منافع جریانی، گروهی و سیاسی ترجیح می‌دهد.

عارف ادامه داد: حاکمیت اخلاق باید در رأس امور قرار گیرد و مردم با حضور گسترده و حداکثری خود در انتخابات دور دوم مجلس مانند 7 اسفند ماه برگ زرین دیگری را در تاریخ ارزشمند انقلاب و نظام ثبت کنند و با حمایت و بینش و بصیرت از اهداف نظام پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان مرکزی در زمینه صنعت، کشاورزی و تولید ملی نقش کلیدی و اساسی دارند که با مشکلاتی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مشکلات مردم از جمله رکود اقتصادی، اشتغال جوانان، معیشت، تورم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه از بین برود که به همین منظور ما در قالب یک برنامه 128 ماده‌ای جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های خودمان را بیان کرده‌ایم.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه برجام و جهت‌گیری‌های مجلس دهم اقتصاد سازمانی و پیاده کردن بندهای اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار خواهد گرفت که این مسئله رشد، تعالی و پویایی اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت، همچنین تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل باید با جدیت دنبال شود.

عارف بیان داشت: باید مجلس شورای اسلامی و دولت در برنامه‌های توسعه و پیشرفت کشور در کنار یکدیگر قرار گیرند و بتوانند گام‌های اساسی را در راستای مطالبات و خواسته‌های مردم بردارند که در این زمینه حمایت مردم به عنوان پشتوانه‌های انقلاب لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: نگاه ما به دولت نگاه مشارکتی و همراهی است که البته در این زمینه از ظرفیت مجلس به عنوان اهرم نظارتی حداکثر استفاده را خواهیم داشت و هر جا که لازم باشد تذکر خواهیم داد.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار اولویت‌های اقتصادی و اجتماعی مقابله با فساد، فقر و تبعیض که جزو اولویت‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است را در دستور کار قرار خواهیم داد.

عارف وی بیان کرد: امیدواریم مردم کشور در 10 اردیبهشت ماه مشارکت حداکثری داشته باشند و دیگران را نیز به پای صندوق‌های رای بیاورند.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات مرحله دوم به عنوان یک جریان ارزشی باید مورد توجه قرار گیرد و مردم باید بدانند رای تک تک آنها در این دوره ارزشمند است.

این گرد‌هم‌آیی که به طور وسیع اطلاع رسانی شده بود با یک ساعت تاخیر، بدون هیچ حاشیه‌ و در آرامش کامل برگزار شد و نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز در ساماندهی این مراسم بدون هیچ مشکلی وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس