کد خبر 561554
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

مدافع رئال مادرید می گوید از افت بارسلونا خوشحال شده و دوست دارد این روند تیم رقیب ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، بارسلونا در حالی که توانسته بود 39 بازی بدون باخت را پشت سر بگذارد و فاصله زیادی با رئال مادرید و اتلتیکو در صدر جدول ایجاد کند، از مدعیان جدی قهرمانی بود که حتی خود زیدان نیز عنوان کرد لالیگا تمام شده و دیگر امیدی به قهرمانی ندارد ولی افت عجیب و سقوط آزاد بارسلونا باعث شد تا اختلاف بارسا با رئال به یک امتیاز برسد و با اتلتیکو نیز هم امتیاز شود.

راموس درباره شرایط بارسلونا در این فصل گفت: قطعا از افت در بارسلونا لذت می برم و دوست دارم شرایط بد در این تیم ادامه داشته باشد چرا که این به سود ماست. البته من بد هیچ کس را نمی خواهم بلکه دلیل من کاملا ورزشی است و معتقدم این شرایط بارسلونا به سود تیم ماست. فکر می کنم شکست در ال کلاسیکو برای آنها خیلی گران تمام شده و همه می دانیم که این دیداری است که بیش از 3 امتیاز دارد و این باعث می شود که شما از نظر ذهنی خیلی ضرر کنید. فکر می‌کنم بارسلونا تاوان شکست در ال کلاسیکو را می‌دهد. آنها می توانستند تا اینجای فصل همه چیز را به سودشان تمام کنند و قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کنند ولی ما از شرایط استفاده کردیم و شرایط را به سود خودمان تغییر دادیم.

او در ادامه گفت: هنوز همه چیز به خود آنها بستگی دارد و اگر آنها همه دیدارهای خودشان را ببرند قهرمان می شوند ولی ما منتظر این هستیم که آنها افت کنند و ما بتوانیم به شرایط خوب برسیم.

درگیری های لفظی بین آلوارو آربلوآ و پیکه در این فصل باعث شده تا خیلی‌ها به انتقاد از رفتار این دو بپردازند. این بار نیز راموس به انتقاد از پیکه پرداخت و گفت: از بازیکنی مثل پیکه که تجربه بالایی دارد بعید است و کسی انتظار ندارد او خود را درگیر چنین جنگ‌های روانی بچه‌گانه‌ای کند. کمی شوخی چیز بدی نیست ولی اینکه مدام دنبال یک سری رفتار خاص باشید و باعث دردسر بقیه بشوید کار بچه گانه ای است.

او در پایان درباره هو شدن رونالدو در بعضی از بازی های رئال مادرید گفت: می دانم دلیل این کار چیست. هواداران قبلا مانوئل سانچس، زیدان، رونالدو و هوگو سانچس را نیز هو کردند و این یک معنا دارد. باید نیمه پر لیوان را دید. این به این معنا است که شما می توانید بهتر از این باشید چرا که برای هواداران مهم هستید و باید عملکردتان را بهتر کنید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس