مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: با توجه به امکاناتی که نسبت به حریفان در اختیار داریم نمی‌توانم قول صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را بدهم.

به گزارش مشرق، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود درباره شرایط این تیم گفت: ممکن است نتایج لازم را در هفته‌های اخیر لیگ نگرفته باشیم اما شرایط لازم را مهیا کردیم و تمام توانمان را در لیگ گذاشته‌ایم. در بازی مقابل گسترش و تراکتور جلو بودیم اما این چیزی از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنانمان کم نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اقتدار تیم‌های تراکتورسازی و ذوب آهن در مرحله گروهی و صعود به مرحله حذفی به عنوان تیم اول چقدر احتمال حضور در مراحل نیمه نهایی و فینال را می‌دهد، گفت: باید به این موضوع واقع بینانه نگاه کنیم. دورهای اول و دوم موانعی هستند که غالبا تیم‌های ایرانی توان عبور از آن‌ها را دارند. اما برای حضور در فینال نیازمند تدارکاتی هستیم که توان هم آزمایی با حریفان را داشته باشیم و از این نظر با آنها در یک سطح باشیم.

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: تمام توانمان را به خرج می‌دهیم که این روند را ادامه دهیم. با توجه به اینکه صدرنشینی ما قطعی شده است به احتمال زیاد در مرحله بعد در اصفهان میزبان یکی از تیم‌های العین یا الجیش خواهیم بود و حضور ما در یک هشتم نهایی محتمل به نظر می‌رسد اما نمی‌توانم قول صعود به مراحل بالاتر را بدهم.

آذری در خصوص اینکه مسئولان تراکتورسازی 200 سکه به عنوان پاداش برای صعود تیمشان در نظر گرفته‌اند و برنامه ذوب آهن چیست، گفت: چنین پاداش‌هایی کمک فوق العاده به ورزشکار می‌کند اما ما هم در حد توانمان و بودجه‌ای که برای ما مشخص شده است پاداش می‌دهیم 1500 دلار پاداش به بازیکنان دادیم چرا که سازوکار پاداش در باشگاه مشخص است امیدوارم توان مالی ما آنقدر زیاد باشد که بتوانیم 200 سکه به بازیکنانمان پاداش دهیم.

وی درباره تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی گفت: مذاکرات اولیه انجام شده است برنامه گل‌محمدی سه ساله بود که دو فصل آن مانده است. مذاکرات نهایی منوط به پایان مسابقات لیگ، جام حذفی و مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا است. با توجه به صحبت‌هایی که کرده‌ایم باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا سال آینده سال پربارتری برای فوتبال ذوب آهن باشد.

مدیرعامل ذوب آهن خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه‌ای از تمام رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب داشته باشیم چرا که تنها حامی ما در این مدت آنها بودند و از هیچ سازمان فوتبالی و غیر فوتبالی کمکی به ما نشد حتی نتوانستیم مطالباتمان را از سازمان لیگ دریافت کنیم اگر می‌گوییم بازی با عربستان حیثیتی است نباید تیم‌هایمان را تنها بگذاریم. منابع مالی ما رو به اتمام است و نیاز است که از این سه تیم حمایت شود و حداقل بتوانیم با دریافت مطالباتمان در ادامه هزینه کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس