کد خبر 560994
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جذب سرمایه برای ساخت فیلم مشکل بزرگ سینمای ایران است.

به گزارش مشرق، شهاب حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اکران فیلم «چهارشنبه» در رشت اظهار کرد: گیلان از قدیم در ادبیات و هنر شهره بود و مردمانش فهیم و هنرمند هستند.

وی با ابراز امیدواری از اکران موفقیت‌آمیز فیلم «چهارشنبه» در رشت، افزود: امیدواریم نمایش چنین فیلم‌هایی اثر خوب و حرفه‌ای در سینمای کشور داشته باشد.

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه شاهد هماهنگی بیشتری در رویکرد سینما امسال نسبت به سال گذشته هستیم، تصریح کرد: تاکنون «چهارشنبه» اکران موفقی داشته است.

حسینی مشکل بزرگ سینما را عدم جذب سرمایه‌گذار در ساخت فیلم‌ها عنوان کرد و یادآور شد: رویکرد ساختار فیلم بیشتر به طرف موضوع‌هایی می‌رود که جامعه از آن استقبال بیشتری می‌کند.

*داستان «چهارشنبه» خانوادگی است

کارگردان فیلم «چهارشنبه» نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اکران فیلمش در این شهر اظهار کرد: «چهارشنبه» نخستین تجربه بلند فیلم‌سازی بنده است.

سروش محمدزاده با بیان اینکه «چهارشنبه» داستانی خانوادگی دارد، تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره موضوع مهمی که برای این خانواده پیش‌ می‌آید آنها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

وی همکاری شهاب حسینی در فیلم «چهارشنبه» را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: پس از توافق با شهاب حسینی، ترکیب بازیگران و انتخاب دیگر عوامل فیلم نیز به خوبی انجام شده است.

کارگردان فیلم «چهارشنبه» درباره نام این فیلم، گفت: «چهارشنبه» برای خانواده داستان ما اهمیت زیادی دارد و به این دلیل نام فیلم را «چهارشنبه» گذاشتیم.

«چهارشنبه» نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند سروش محمدزاده است و امشب در سینما میرزا کوچک رشت اکران می‌شود.

بلیت اکران فیلم «چهارشنبه» در سینما میرزا کوچک رشت از صبح امروز پیش‌فروش شده و هیچ بلیتی در گیشه سینما وجود ندارد.

داستان فیلم «چهارشنبه» بر اساس مستند واقعی که در گیلان اتفاق افتاده، ساخته شده و قرار است در حضور شهاب حسینی و دیگر عوامل فیلم «چهارشنبه»، رضایت خانواده داستان فیلم به نحوی جلب شود.

جلسه نقد و بررسی فیلم «چهارشنبه» با حضور شهاب حسینی، سروش محمدزاده، یوسف وجدان‌دوست و تهیه‌کننده برگزار می‌شود.

شهاب حسینی، آرمان درویش، نسیم ادبی، هستی مهدوی‌فر، امیرحسین شام بیاتی، الهام حاج فتحعلی، فرخنده فرمانی‌زاده، گیتی قاسمی، رسول ادهمی، نیما راد، پیام اینالویی، محمدرسول صفری، حمیدرضا جانباز، امیر کوروش‌زاده، بهناز بستان‌دوست، صمد عدالت‌زاده، مهدی حاج صفار، آریو ملت‌دوست، ایلیا کیوان، پانته‌آ کی‌قبادی، احسان ناجی و علیرضا خاتمی در فیلم «چهارشنبه» به ایفای نقش پرداختند.

عوامل فیلم سینمایی «چهارشنبه» شامل تهیه‌کننده یوسف وجدان‌دوست، کارگردان سروش محمدزاده، دستیار نخست کارگردان عادل معصومیان، دستیار دوم کارگردان سعید سیری و ... هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس