کد خبر 560931
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

24 ساعت پس از وقوع دو حمله انتحاری خونین در شهر کابل پایتخت افغانستان، بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری طالبان با انتشار دو عکس عوامل این حملات را معرفی کرد.

گروه بین الملل مشرق- 24 ساعت پس از وقوع دو حمله انتحاری خونین در شهر کابل پایتخت افغانستان، بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری طالبان با انتشار دو عکس عوامل این حملات را معرفی کرد.

معرفی عوامل حملات انتحاری خونین کابل+عکس

بنابر این گزارش، "جمال الدین و عبدل ولی آقا" دو عامل حملات انتحاری روز گذشته در پایخت افغانستان معرفی شده اند که نفر اول جلیقه انفجاری همراه خود را در میان مردم بازار مرکزی کابل و نفر دوم به فاصله چند ساعت در خیابان نزدیک سفارت آمریکا در این شهر با خودروی مملو از مواد منفجره دست به انتحار زده اند. کلیه قربانیان که تعداد آنها بیش از 55 نفر براورد شده اند از غیر نظامیان بوده اند. طالبان بصورت رسمی مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

معرفی عوامل حملات انتحاری خونین کابل+عکس

معرفی عوامل حملات انتحاری خونین کابل+عکس

معرفی عوامل حملات انتحاری خونین کابل+عکس

معرفی عوامل حملات انتحاری خونین کابل+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 0
    این بی شعورها الان فکر می کنند تو بهشتند الان وسط حهنم دارند دست و پا می زنند اخه مردم عادی چه گناهی کردند
  • یک شهروند ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    کاشکی بی شعور بودن اینا نجس ترین موجودات روی زمین هستند نمیدونم خداوند با این همه چیز واسه انسان خلق کرده توی زمین تا انسان در ارامش زندگی کنن /واقن نمیدونم عقل ندارن خودشون حساب کتاب کنن که اگه ما این کار رو بکنم جامون تو اون دنیا در وسط اتش است/مرگ بر افکار وهابی که تمام اینا بر میگرده به وهابیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس