کد خبر 560718
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

سه سارق زورگیر که مقابل چشم مردان از زنان سرقت می کردند،شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس در شکایتی از سرقت اموال همسرش توسط سه سارق خشن خبر داد.

مرد شاکی به ماموران گفت: در حاشیه جاده قدیم نیشابور مشغول استراحت بودم تا به مسیرم ادامه دهم. هنوز نیم ساعتی نگذشته بود که سه مرد نقاب دار به سمت ما آمدند.

شاکی اضافه کرد: مردان نقاب پوش ابتدا من را مورد ضرب و شتم قرار داده و بعد به سمت همسرم رفته و با تهدید چاقو،تلفن همراه و طلاهای او را سرقت کرد. سه پسر سارق سپس با استفاده از موتور سیکلت فرار کردند.

با ثبت این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری طرق مشهد تحقیقات خود را آغاز و توانستند ردپای یک سارق سابقه دار را در زورگیری از مرد جوان و همسرش بدست آورند.

سرانجام با انجام تحقیقات گسترده یکی از سارقان شناسایی و دستگیر و به جرمش اعتراف کرد. با اعترافات سارق 36 ساله دو همدست20 و 21 ساله او نیز در شرق مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سردسته باند زورگیران نقاب پوش در تحقیقات کاراگاهان پلیس ،گفت: من و دو همدستم در بوستان ها و پارک های مشهد می چرخیدم و با شناسایی زن و مردان جوان به آنها نزدیک شده و با تهدید قمه و چاقو سرقت می کردیم. بسیاری از سرقت هایمان را در غرب مشهد انجام دادیم و چون مردان می ترسیدند بلایی سر همسرشان بیاید در مقابل تهدید ما واکنش نشان نداده و تسلیم می شدند.

سارق زورگیر اضافه کرد: بسیاری از زنان و مردان با تهدید ما و از ترس شکایت نمی کردند و همین باعث شد 50 میلیون تومان از این راه به دست آوریم.

سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر به میزان گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم این سه متهم ادامه دارد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مریم ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 0
    آیا در این مملکت جوانمردان مرده اند . بسیجی ها کجا هستند ،برای چه اینهمه شهید دادیم ؟برای اینکه بیگانه به ناموسمون چشم نداشته باشد ،و خودی هر لحظه در نقطه ای از این مملکت رسوایی به باربیاورد . کو امنیت ؟ کو آرامش؟
  • ایزا ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    دست و پای بسیجیا رو بستن آبجی. هر کاری کنن یه انگی بهشون میزنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس