کد خبر 560197
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

منابع لبنانی نسبت به ورود یک شرکت هندی که دارای همکاری‌های امنیتی و نظامی با رژیم صهیونیستی است، به بازار لبنان هشدار دادند.

به گزارش مشرق، «محمد وهبه»، تحلیلگر لبنانی در گزارشی که روزنامه «الاخبار» امروز سه‌شنبه منتشر کرد، به موضوع نفوذ رژیم صهیونیستی در لبنان این بار از «پنجره‌ای» که سازمان ملل به روی آن گشوده، اشاره می‌کند.

الاخبار در این خصوص به اجرای طرح احداث مناطق صنعتی در منطقه بقاع و جنوب لبنان توسط یک شرکت هندی به نام «ماهیندرا» اشاره می‌کند که با رژیم صهیونیستی در حوزه نظامی و امنیتی از جمله تسلیح ارتش این رژیم همکاری می‌کند.

طبق این گزارش، افزون بر آن این شرکت هندی ابزار رژیم صهیونیستی جهت ورود به بازار هند شمرده می‌شود و در واقع کار بازاریابی برای تل‌آویو را برعهده دارد.

به همین دلیل ورود این شرکت به بازار لبنان در درجه اول دارای خطرات امنیتی برای این کشور است، افزون بر اینکه نقض قوانین تحریم رژیم صهیونیستی در لبنان است، چون شرکتی وارد بازار لبنان شده که دارای همکاری‌های نظامی امنیتی با رژیم صهیونیستی است.

مسئله جاسوسی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه و کشورهای همسایه همانند مصر، سوریه و به خصوص لبنان، موضوع تازه‌ای نیست و تل‌آویو هم آنها را نفی نکرده و تاکنون دستگاه‌های امنیتی و ارتش لبنان و حزب الله شبکه‌های جاسوسی و جاسوسان متعددی را که برای این رژیم در لبنان جاسوسی می‌کردند، را شناسایی و دستگیر کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس