کد خبر 560010
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد انتخاب پپ گواردیولا باعث شد آرامش تیمش به هم ریخته شود و جام قهرمانی در رقابت های لیگ جزیره را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورتس نوشت: منچسترسیتی یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود اما این تیم به یکباره از صدر جدول رده بندی فاصله گرفت و اکنون با توجه به اختلاف زیادی که با تیم های صدرنشین دارد، شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

دو شکست برابر لسترسیتی و تاتنهام در ورزشگاه الإتحاد باعث شد فاصله منچسترسیتی با صدر جدول رده بندی به 13 امتیاز افزایش پیدا کند. هرچند این فاصله کمتر شده است اما با توجه به آنکه تا پایان لیگ تنها چهار هفته باقی مانده است، سیتی تنها می تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی سکوت خود را شکست. او پیش از این تاکید کرده بود که انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی فصل بعد سیتی روی عملکر تیمش تاثیر نخواهد گذاشت اما اکنون اعتراف کرده است گواردیولا باعث شد تا فیروزه ای پوشان شهر منچستر، جام قهرمانی در لیگ جزیره را از دست بدهند.

او گفت: چند دلیل برای شکست ما در دو دیدارحساس برابر تاتنهام و لسترسیتی وجود دارد. امید زیادی به پیروزی در آن دو دیدار داشتم. اگر می توانستیم در آن دو دیدار به پیروزی برسیم، الان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی بودیم. نتوانستم از فرصت میزبانی خود در این دو دیدار استفاده کنیم و با نمایش بدی که داشتیم تن به شکست دادیم اما این عملکرد بد، یک دلیل اصلی داشت.

سرمربی شیلیایی سیتی ادامه داد: اعلام سرمربی جدید برای فصل بعد فضای تیم را به هم ریخت چراکه بعضی از بازیکنان به دنبال جدایی بودند و خبرهای زیادی درباره بازیکنان جدید هم به گوش رسید. طبیعی است که تیم در چنین شرایطی تمرکز لازم را نخواهد داشت. انتخاب گواردیولا شرایط تیم را به هم ریخت و باعث شد تا در دو دیدار حساس که سهم بسیار زیادی در عنوان قهرمانی ما داشت بازنده باشیم ولی اکنون خوشبختانه شرایط تیم بهتر شده است و آرامش به تیم ما برگشته است.

منچسترسیتی با هدایت مانوئل پیگرینی برای نخستین بار در تاریخ خود توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و در این مرحله تیم سرشناس و پر مهره رئال مادرید را پیش رو دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس