کد خبر 559687
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

یک تیم فرانسوی حاضر شده مهاجم ایتالیایی میلان را جذب کند و او را به خواسته‌اش که عدم بازگشت به لیورپول در پایان فصل جاری است، برساند.

به گزارش مشرق، سایت اینترنتی این‌اسپورت‌پلاس گزارش کرده است که دیمیتری ریبولوف‌لف، مالک روس باشگاه موناکوی فرانسه به فکر جذب ماریو بالوتلی افتاده است و قصد دارد این مهاجم ایتالیایی پرحاشیه را در پایان فصل جاری به سکونت‌‌گاه متمول‌های جهان ببرد.

بالوتلی که به یاغی مشهور است با وجود نمایش قابل قبولی که روز گذشته (یکشنبه) در پیروزی یک بر صفر میلان برابر سامپدوریا ارائه کرد، در اکثر بازی‌هایش در این فصل برای میلان، کم فروغ ظاهر شده است و به نظر می‌رسد که نه روسونری و نه باشگاه اصلی‌اش لیورپول تمایلی به ادامه همکاری خود با این مهاجم 25 ساله ندارد.

این مهاجم در ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی لیورپول را به مقصد سن‌سیرو ترک کرد و دومین دوره بازیگری‌اش را در این تیم آغاز کرد اما برخلاف دوره اول، در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و در آن بازی‌هایی هم که به میدان رفت، عملکرد چشمگیری نداشت.

با وجود بازگشت نه چندان موفقیت‌آمیز بالوتلی به میلان، سایت این‌اسپورت پلاس نوشته است که مالک باشگاه موناکو خواهان جذب بازیکن پیشین منچسترسیتی شده و می‌خواهد با او جای خالی هموطنش، استفان الشعراوی که در ماه ژانویه به صورت قرضی به رم پیوست را پر کند. البته طرف حساب موناکویی‌ها برای خرید سوپرماریو، لیورپولی است که در حال حاضر نیز بخشی از حقوق او را می‌پردازد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس