کد خبر 507751
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به اظهار نظر اخیر مهاجم میلان درباره حضورش در جام ملت‌های اروپا پاسخ جالبی داد.

به گزارش مشرق، به دنبال قرعه‌کشی مرحله نهایی یورو 2016، ماریو بالوتلی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت که بی‌صبرانه منتظر بازی در این رقابت‌‌هاست. رؤیاپردازی سوپرماریو برای تکرار کاری که چهار سال پیش به همراه آتزوری انجام داد در شرایطی است که او در دو فصل اخیر به شدت افت کرده است و در حال حاضر هم جایی در ترکیب اصلی میلان نداشته و تنها نقش یک نیمکت‌نشین را برای روسونری ایفا می‌کند. آمار ضعیف بالوتلی شانس او را برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا بسیار کاهش داده است و این همان موضوعی بود که سرمربی لاجوردی‌پوشان به سوپرماریو یادآوری کرد.

آنتونیو کونته که از زمان روی کار آمدنش به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا نشان داده اعتقاد چندانی به استفاده از بالوتلی ندارد و برخلاف چزاره پراندلی جزو طرفداران مهاجم میلان نیست، گفت: بالوتلی بی‌صبرانه منتظر چیست؟ منتظر تماشای بازی‌های ما در یورو از طریق تلویزیون؟ همه چیز به خودش بستگی دارد. او هم درست مانند سایرین باید توانایی‌هایش را ثابت کند. او خیلی چیزها را باید ثابت کند، خیلی چیزها... با این حال درهای ورود به تیم ملی را به روی هیچ بازیکنی نبسته‌ام. هنوز پنج ماه دیگر تا یورو باقی مانده است و تا آن زمان خیلی چیزها ممکن است تغییر کند.

سرمربی پیشین یوونتوس ادامه داد: البته تغییرات در عملکرد بازیکنان باید به شیوه‌ای محسوس و واضح صورت بگیرد. بازیکنانی که ما را به یورو 2016 برده‌اند، در اولویت قرار دارند و اگر کسی بخواهد به آنها اضافه شود، باید واقعاً باید ما را تحت تأثیر قرار دهد.

تیم ملی ایتالیا در مرحله نهایی یورو 2016 در گروه E با تیم‌های ملی بلژیک، ایرلندجنوبی و سوئد همگروه شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس