کد خبر 558797
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

فردی که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ ادیان کاذب می‌کرد و مدعی بود «من زئوس هستم» دستگیر شد. متهم 6 هزار و 905 نفر را جذب گروه خود کرده بود.

به گزارش مشرق، پلیس خراسان جنوبی هنگام پایش و رصد فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی با اکانتی با عنوان 'من زئوس هستم'برخورد کرد که بررسی‌ها حاکی از این بود که یکی از کاربران شبکه اجتماعی لاین و تلگرام صفحه‌ای در این فضا ایجاد کرده و اقدام به درج محتواهای شنیع و بسیار زشت ضد دینی و موهن نسبت به ائمه اطهار(ع) به خصوص پیامبر اکرم (ص)‌، قرآن مجید و دین اسلام کرده است.

 این متهم سایبری با درج محتواهای مرتبط با افکار لائیک و توهین به مقامات عالی کشور شبکه‌ای راه اندازی کرده بود که افکار عمومی را منحرف و بر ضد دین تبلیغ می‌کرد که شناسایی وی در دستور کار مأموران قرار گرفت‌...پس از چند ماه کار اطلاعاتی،  متهم ، شناسایی و پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا در عملیاتی مشترک متهم را رصد کردند که بررسی‌‌های بعدی نشان داد با شماره همراه وی چند اکانت در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و دلایل انتساب کاربری صفحات مجرمانه به متهم برای مأموران محرز شد که با هماهنگی مقام قضایی متهم، دستگیر شد.

سرهنگ مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: متهم جوان در تحقیقات،‌ به خارج شدن از دین، تشکیل گروه هتاک به اسلام در فضای مجازی، جذب 6 هزار و 905 نفر از جوانان ناآگاه در گروه مذکور و سایر اعمال مجرمانه از جمله هتاکی‌های بسیار زشت به اسلام و مقدسات در راستای تقدس‌زدایی از ارزش‌‌ها و گسترش افکار لائیکی اعتراف کرد.
متهم دستگیر شده با دستور قاضی پرونده روانه زندان شد و گروه‌های ایجاد شده توسط وی در شبکه‌های اجتماعی از فضای سایبری حذف شد.

منبع: آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پترس US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 0
    گزارش مشرق 😂 هر روز داره کلیپ میده بیرون زئوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس