کد خبر 558546
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

منابع عراقی از انهدام تعدادی از موشک‌اندازهای گروه تکفیری داعش و هلاکت ده‌ها تروریست در حملات جنگنده‌های ارتش عراق به مواضع آنها در استان نینوا خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، جنگنده‌های اف 16 نیروی هوایی عراق ضربات دردناکی به گروه تروریستی داعش وارد کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های عراقی با تکیه بر اطلاعات دقیق، ضربات دردناکی به اهداف داعش در نینوا و تلعفر وارد کردند که به انهدام چندین سکوی شلیک موشک و مواضع تکفیری‌ها و هلاکت ده‌ها نفر از آنها منجر شد.

المدی پرس نیز از پاکسازی دو روستا در جنوب شهرستان هیت و کشته شدن 10 تروریست داعشی خبر داد.

بر اساس این گزارش، مسئول دفاع هوایی تروریست‌‌های داعشی به همراه پنج نفر دیگر از همدستانش در فلوجه به هلاکت رسید.

دستگیری 40 داعشی در شهرستان هیت

شورای شهر هیت در استان الانبار امروز شنبه از دستگیری 40 تروریست داعشی خبر داد که درصدد فرار به همراه خانواده‌هایی بودند که در حال خروج از شهرستان هیت در غرب الرمادی بودند.

محمد مهند الهیتی رئیس شورای شهر هیت گفت نیروهای امنیتی از طریق بررسی اطلاعات مربوط به شهروندانی که از مناطق مرکزی هیت تخلیه شدند، توانستند 40 تروریست داعشی را که در حال فرار به همراه خانواده‌های عراقی بودند، دستگیر کنند.

به گفته وی، تروریست‌های دستگیر شده به بازداشتگاه منتقل شدند تا مورد بازجویی قرار گیرند.

الهیتی افزود نیروهای امنیتی برای پاکسازی مناطق باقی‌مانده از جمله ناحیه الفرات و جزیره هیت و روستاهای واقع در آن سوی رود فرات آماده می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس