ابراهیم حسن‌بیگی، مطالعه کتاب «لم یزرع» نوشته محمدرضا بایرامی را برای مطالعه پیشنهاد داد و گفت: «نویسنده این اثر موضوع جنگ را از زاویه دید یک جامعه شیعی در عراق مطرح می‌کند و به خوبی توانسته از زاویه‌ای جدید و البته دشوار به این موضوع بپردازد.» وی همچنین مطالعه پنج کتاب در حوزه دفاع مقدس را به علاقه‌مندان توصیه کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ابراهیم حسن‌بیگی درباره کتاب پیشنهادی خود برای مطالعه عنوان کرد: من کتاب «لم یزرع» نوشته محمدرضا بایرامی را برای مطالعه پیشنهاد می‌کنم. این کتاب را پیش از انتشار از خود آقای بایرامی گرفتم و خواندم که البته امروز منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تهیه کنند.

وی با اشاره به تجربیات نگارشی بایرامی، درباره این کتاب گفت: محمدرضا بایرامی با آثار خوبی که در حوزه دفاع مقدس از ایشان سراغ داریم، این بار موضوع جنگ را از زاویه یک جامعه شیعی در عراق مطرح می‌کند و به خوبی توانسته از زاویه‌ای دشوار به این موضوع بپردازد.

این نویسنده ادامه داد: این اثر دارای جذابیت‌های فراوانی است، به طوری که خواننده متوجه می‌شود که فضای جنگ در عراق با آن چیزی که ما در ایران سراغ داریم، بسیار متفاوت است.

حسن‌بیگی در ادامه به معرفی پنج اثر که هر خواننده علاقه‌مند به حوزه دفاع مقدس باید در کتابخانه خود داشته باشد اشاره کرد و گفت: به علاقه‌مندان مطالعه در حوزه دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنم که مطالعه کتاب «پل معلق» نوشته محمدرضا بایرامی، «سفر به گرای 270 درجه» نوشته احمد دهقان، «ضریح چشم‌های تو» نوشته سیدمهدی شجاعی، «فال خون» نوشته داود غفارزادگان و «اشکانه» نوشته خودم را توصیه می‌کنم.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس