یک بازی دیگر سپری شد و لیونل مسی، نه گل زد و نه درخشش همیشگی را داشت. اکنون این پرسش پیش می آید آیا او برای فرار از این بحران به مربی پیشین خود می پیوندد؟

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب با دو گل مغلوب اتلتیکومادرید شد و از دور رقابتهای لیگ قهرمانان کنار رفت.

بر پایه گزارش ایندیپندنت، مسی ۲۸ ساله برای پنجمین بازی پیاپی بود که موفق نشد گلزنی کند. ستاره آرژانتینی بارسا ۴۵۲ دقیقه است که گل نزده است. وی پشت سد ۴۹۹ گل باقی مانده و هنوز موفق نشده تعداد گل های خود را به عدد ۵۰۰ برساند. در شش سال اخیر این بدترین آمار مسی در کاتالان است. آخرین باری که این بازیکن آرژانتینی موفق به گلزنی شده به بازی با آرسنال بازمی گردد.

وضعیت خوب این بازیکن در سال گذشته باعث شد که وی بالاتر از کریستیانو رونالدو به پنجمین توپ طلای خود برسد. این در حالی است که ملی پوش پرتغالی رئال مادرید این روزها در وضعیت خوبی به سر می برد. آیا اکنون وقت رفتن است؟ جدایی از بارسا و پیوستن به منچسترسیتی برای همکاری مجدد با پپ گواردیولا آیا می تواند مسی را دوباره زنده کند؟

بارسلونا از پنج بازی گذشته فقط یک مسابقه را برده و در سه مسابقه هم شکست خورده است. این بدترین عملکرد باشگاه در دو سال گذشته است. حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان به کنار، بارسلونا با نتایجی که در لالیگا کسب کرده اکنون رئال مادرید را هم به کورس قهرمانی بازگردانده است.

به نظر می رسد نفرین لیگ قهرمانان این بار به سراغ بارسا در مادرید رفت چون از سال ۱۹۹۰ که میلان موفق شده قهرمانی خود در فوتبال اروپا را تکرار کند تا به حال هیچ تیمی موفق به انجام این کار نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس