کد خبر 556439
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

رئیس مجلس لبنان با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر درباره خطرات تروریسم و روابط دو کشور و برخی موضوعات دیگر رایزنی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان که در قاهره به سر می برد، با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر دیدار و  در خصوص تحولات موجود، خطرات تروریسم و روابط ۲ کشور بحث و تبادل نظر کرد.

بر اساس این گزارش عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در این دیدار حمایت خود را از لبنان و مردم این کشور اعلام کرد و گفت: مصر از لبنان چیزی فراتر از درخواست مردم خود لبنان ندارد و ما میان طرف لبنانی و دیگری تفاوتی قائل نیستیم.

رئیس جمهور مصر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انتخاب رئیس جمهور بسیار مهم است و این امر بسیار ضرورت دارد. وی همچنین از گفتگو میان لبنانی ها استقبال کرد و آن را عامل حمایت از لبنان دانست.

از سوی دیگر نبیه بری نیز از عبدالفتاح السیسی درخواست کرد که به ارتش لبنان کمک کند.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه با تاکید بر اهمیت گفتگوهای عربی-عربی تصریح کرد: نزدیکی میان ایران و عربستان تاثیری مثبت بر منطقه و از جمله لبنان دارد.

لازم به ذکر است نبیه بری در دیدار با پاپ تواضروس دوم رئیس کنیست قبطی ها در خصوص همزیستی مسلمانان و مسیحیان و خطر تروریسمی که همگان را تهدید می کند، رایزنی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس