مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین کارکرد خون شهید رسوا سازی است، در دورانی که تبلیغ و موارد دیگر کم اثرتر شده خون شهید به کمک دین می آید و آن را نجات می دهد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در مراسم یادبود جاوید الاثر مدافع حرم "امیر علی محمدیان" که در مسجد جامع امام حسن(ع) شهرک شهید بروجردی تهران برگزار شد حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این نکته که دفاع ما از دفاع سوریه دفاع از دین است گفت: در زمانی که تبلیغ دین کم اثر است خون شهید به کمک دین می آید. از منظر قرآن و روایات ما در دورانی به نام آخر الزمان به سر می بریم که دوران خاصی است و با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست.

وی افزود: مهمترین ویژگی این دوران تلاش همه جانبه شیطان برای به تاخیر انداختن ظهور است، فلسفه جهاد در سوریه مشخص است برخی فکر می کنند ما براساس منافع خودمان در سوریه دفاع مق کنیم در حالی که نگاه و هدف ما دفاع از دین است و البته در سایه این جهاد از ناموس و ارزش های اسلامی مان نیز دفاع می کنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: شیطان تمام تلاشش را برای گمراهی انسان بنا به سوره اعراف به کار می گیرد. در این سوره آمده است که شیطان از 4 طرف حمله می کند تا بندگان را گمراه کند این مسیر را شیطان برای به تاخیر انداختن ظهور ایجاد کرده و یکی از کارهای شیطان دجای است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفینبا اشاره به اینکه امروز دجال آخرالزمان داعش است عنوان داشت: به جنگ با دجال رفتن بصیرت می خواهد، بزرگترین کارکرد خون شهید رسوا سازی است، در دورانی که تبلیغ و موارد دیگر کم اثرتر است خون شهید به کمک دین می آید و آن را نجات می دهد.

شهید امیرعلی محمدیان از مدافعان حرم یگان فاتحین بود که 21 دی ماه 94 در جنوب حلب در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید و خبر شهادت وی به تازگی تائید شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس