جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: به واسطه شناخت نزدیکی که از شهید محمدیان داشتم ایشان پس از ماه‌ها اصرار برای اعزام به سوریه سرانجام موفق شد برای دفاع از حرم به آنجا برود و در این راه به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار "علی فضلی" جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "امیرعلی محمدیان" که در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی تهران برگزار شد، اظهار داشت: به برکت دفاع مقدس توانستیم پیام انقلاب اسلامی را به گوش مردم جهان برسانیم.

شهید مدافع حرم

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی سه پایه‌ی قرآن، عترت و مردم دارد و صدور انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در دفاع مقدس صورت گرفت.

فضلی تصریح کرد: در سال‌های نخست جنگ دشمن توانسته بود چند هزار کیلومتر از مرزهای کشور ما را به اشغال خود درآورد و شاهد بودیم که با فرمان امام مبنی بر اینکه دفاع یک تکلیف شرعی است، مردم به کمک ارتش و سپاه شتافتند و دشمن را از مرزها بیرون کردند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص شهید مدافع حرم "امیرعلی محمدیان" خاطرنشان کرد: به واسطه شناخت نزدیکی که از شهید محمدیان داشتم ایشان پس از ماه‌ها اصرار برای اعزام به سوریه سرانجام موفق شد برای دفاع از حرم به آنجا برود و در این راه به تکلیف الهی خود عمل نمود تا در آخرت شرمنده شهدا و امام شهدا نباشد.

خاطرنشان می‌سازد؛ شهید امیرعلی محمدیان که اصالتا اردبیلی است چند روز پیش در سوریه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس