کد خبر 554981
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

مديريت ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو اعلام كرد هرگونه گمانه زني و اظهارنظر افراد غيرمرتبط در خصوص سطح و نحوه همكاري اين شركت با شرکت های خودروساز جهانی موجب اختلال در روند مذاكرات جاري خواهد بود.

 به گزارش مشرق به نقل از ايكوپرس، مديريت ارتباطات ايران خودرو با تاكيد بر اينكه اخبار مربوط به اين گروه خودروسازي تنها از سوي مديرعامل و رسانه هاي رسمي اين شركت اطلاع رساني مي شود، اعلام كرد كه در چند روز اخير اظهارنظرهايي در مورد نحوه همكاري ايران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی منتشر شده كه هيچ يك از آنها قابل استناد نيست.

براساس اين گزارش، همانگونه كه مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو پيشتر اعلام كرده، تماس ها و مذاكرات جدي گروه صنعتي ايران خودرو و شركت های خودروساز جهانی به صورت مداوم در حال انجام است و جزئيات و اخبار مربوط به آن از سوي مديرعامل و رسانه هاي رسمي گروه صنعتي ايران خودرو اطلاع رساني خواهد شد.

گفتني است طي روزهاي اخير مطالبي پيرامون نحوه و سطح همكاري هاي گروه صنعتي ايران خودرو و شركت های خودروساز جهانی مطرح شده است. ناگفته پيداست كه اظهارنظر پيرامون چنين موضوعاتي، نيازمند آگاهي و اشراف بر جزئيات مذاكرات است و كساني كه در متن اين گفتگوها و تماس ها قرار ندارند، نمي توانند اطلاعات صحيحي در اختيار رسانه ها و افكار عمومي قرار دهند.

مديريت ارتباطات و امور بين­ الملل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر اينكه اين گونه اظهارنظرهاي غيرمسئولانه، علاوه بر غيرمرتبط و غيرمستند بودن، در روند مذاكرات و توافق هاي موردنظر اختلال ايجاد مي كنند، از رسانه ها درخواست كرد با توجه به حساسيت مذاكرات و توافق هاي بين المللي، اخبار و اطلاعات مربوط به اين همكاري ها را فقط از سوي مديرعامل و رسانه هاي رسمي ايران خودرو دريافت و منتشر كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    عجب شایعاتی میشه ولی این یکی واقعا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    خدا کنه کشورهای خارجی همه سهام خودروسازان را بخرند تا به ما مدیریت را یاد بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس