کد خبر 554869
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

شهر رویایی پدیده در مشهد، دیروز شاهد تجمع صدها تن از طلبکاران این شرکت بود که به عدم پرداخت قیمت سهام خود معترض بودند.

به گزارش مشرق، حتی تغییر هیات مدیره نیز نتوانسته مشکل سهامداران شرکت اعتباری پدیده را روشن کند. آنها ماههاست بلاتکلیفند و بارها با تجمعات خود از مسئولان خواسته اند فکری به حال پرداخت مطلبات آنها کنند. دیروز هم تجمعی با حضور صدها نفر از طلبکاران در شهر رویایی پدیده شاندیز برگزار شد که باعث تعطیلی بازار این شهر شد. تعطیلی‌شهر رویایی‌پدیده و اعتراض‌سهامداران+عکس

هر چند هیات مدیره جدید اعلام کرده حاضر است مشکلات را در کمترین بازه زمانی حل و فصل کند اما سهامداران معترض می گویند توضیحات اخیر هیات مدیره را قبول ندارند.

تعطیلی‌شهر رویایی‌پدیده و اعتراض‌سهامداران+عکس

پیش‌از این نوروزی، عضو هیئت‌مدیره پدیده شاندیز با بیان اینکه سهام این شرکت درحال ارزیابی است، گفته بود: همان‌طور‌که در بیانیه اشاره شده، تمامی تلاش خود را برای حفظ حقوق سهام‌داران انجام خواهیم داد و این مسئله حتما در ارزشیابی سهام پدیده لحاظ خواهد شد؛ ازاین‌رو سهام‌داران نگرانی نداشته باشند.

این سهامداران از بیانیه هیات مدیره جدید پدیده شاندیز خوشحال نیستند و می گویند این توضیحات، کلی‌گویی است. آنها دیروز گفتند انتظار داشتند در این بیانیه راهکارهای عملی‌تری درخصوص حل مشکل پدیده شاندیز ارائه شود.این سهام داران درخواست کردند هرچه زودتر قیمت سهام شرکت پدیده شاندیز اعلام شود.

تعطیلی‌شهر رویایی‌پدیده و اعتراض‌سهامداران+عکس

گفتنی است باوجود ممانعت نیروهای انتظامی برای ورود به پدیده و انسداد ورودی این مجموعه، سهامداران وارد پروژه شدند و مقابل ساختمانهای اداری این شرکت تجمع کردند.


منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس