کد خبر 554277
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

هواوی از گوشی‌های جدید P9 و P9 Plus رونمایی کرد. هواوی به لطف همکاری با لایکا و داشتن دوربین دوگانه، فناوری‌های خاص عکاسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال به مقایسه پی ۹ با رقبایی چون 6S اپل و S7 سامسونگ توجه کنید.

  به گزارش مشرق، گوشی هواوی پی 9 به دوربین دوگانه‌ مجهز شده است. یکی از دو سنسور این گوشی سیاه سفید است و دیگری رنگی است. ترکیب این دو دوربین باعث می‌شود تا بتوانید حتی پس از عکاسی روی سوژه‌ی مورد نظر خود در تصویر، فوکوس را تغییر دهید. همچنین این ترکیب باعث می‌شود تا عمق میدان و نور بیشتری در تصاویر داشته باشید. از دیگر قابلیت‌های دوربین این گوشی می‌توان به سیستم فوکوس تشخیص فاز، فلش دوگانه LED، فوکوس لمسی، تشخیص لبخند چهره، پاناروما، HDR با توانایی ضبط ویدیو‌های 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسل است و می‌تواند ویدیو‌های 1080p ضبط کند. دوربین گوشی هم از بدنه بیرون نزده است.

هواوی مستقیما محصول خود را با آیفون مقایسه می‌کند. هواوی با اینکه از جدیدترین فناوری‌های دوربین با همکاری لایکا استفاده کرده، اما از به کار بردن لرزش‌گیر نوری تصاویر خود جلوگیری کرده است. هواوی می گوید فناوری خاصی که در استفاده از دو دوربین استفاده کرده نیاز به لرزش‌گیر اپتیکال را رفع کرده است. نسخه‌ پایه هوآوی پی 9 با قیمت ۵۹۹ یورو، نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی/۴ گیگابایت رم هواوی پی 9 با قیمت ۶۴۹ یورو و هوآوی پی 9 پلاس با قیمت ۷۴۹ یورو به دست مشتریان البته در آلمان برسند. تاریخ عرضه‌ این دو محصول نیز مشخص شده و از روز ۲۸ فروردین در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد.

اطلاعات جدول زیر براساس مشخصات فنی اعلام شده در زمان معرفی محصول ذکر شده‌اند.

مقایسه جدیدترین گوشی هواوی با گلکسی S7 و آیفون 6S
مقایسه جدیدترین گوشی هواوی با گلکسی S7 و آیفون 6S +جدول

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    فقط گلکسی نوت 5. راضیم ازش اونم راضیه ازم.
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    مشرق نیوز این کاربر بالایی رو شوت کن بیرون.معلومه ۱۳سال بیشتر نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس