کد خبر 552771
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱

منابع یمنی ازکشته وزخمی شدن شماری ازتک تیراندازان متجاوز ومزدوران سعودی دراستان های «تعز« و«البیضاء‌« خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل ازخبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، شماری ازتک تیراندازان متجاوز سعودی دریک عملیات نظامی درمنطقه «المجلیه» دراستان تعز کشته وشماری نیز زخمی شدند.

این علمیات روزدوشنبه ازسوی ارتش وکمیته های مردمی درنزدیکی ساختمان «الهادی» در منطقه المجلیه تعز انجام شد و شماری ازتک تیراندازان ازجمله فرمانده آنها به نام «بشیر دبوان» ، به قتل رسیدند.

سبا درگزارش دیگری نوشت: ارتش وکمیته های مردمی همچنین پیشروی مزدوران سعودی در شهر«الزاهر» دراستان البیضاء را دفع کردند که درپی آن شماری ازمزدوران کشته و زخمی شدند.

پس ازگذشت یک سال ازتجاوز ائتلاف تحت رهبری عربستان به یمن، این کشور به باتلاقی برای سعودی ها تبدیل شده است٬ باتلاقی که به راحتی نمی توانند ازآن خارج شوند.

دراین میان، گروه های تروریستی داعش والقاعده نیز فرصت بروز ناآرامی در یمن را غنیمت شمرده ودرصدد محکم کردن جای پای خود درجنوب این کشور برآمده اند.

عربستان با ائتلاف 9 کشورعربی منطقه به جزعمان وبا همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای راعلیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصورهادی» رئیس جمهوری مستعفی وفراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند وازقدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس