در حمله رزمندگان ارتش و انصارالله به یک مقر نظامی در شمال استان تعز یمن، فرمانده کل مزدوران آل سعود در این منطقه به همراه تعدادی از نیروهایش به هلاکت رسیدند.

گروه بین الملل مشرق- در حمله رزمندگان ارتش و انصارالله به یک مقر نظامی در شمال استان تعز یمن، فرمانده کل مزدوران آل سعود در این منطقه به همراه تعدادی از نیروهایش به هلاکت رسیدند.

هلاکت فرماند مزدوران آل سعود در تعز+عکس

بنابر این گزارش، در درگیریهای به وقوع پیوسته میان دو طرف، ژنرال ولید الذبحانی فرمانده کل شبه نظامیان "عبدربه منصورهادی" دیکتاتور مستعفی و فراری یمن در اثر انهدام خودروی حامل وی در حین فرار به همراه محافظانش به هلاکت رسیده است. وی افسر سابق ارتش یمن بود که همزمان با آغاز تجاوز نظامی ائتلاف عربی - عبری - آمریکایی "عاصفه الحزم" به رهبری عربستان سعودی از خدمت فرار کرده و به مزدوران آل سعود پیوسته بود.

هلاکت فرماند مزدوران آل سعود در تعز+عکس

آخرین سمت وی فرماندهی کل شبه نظامیان طرفدار منصور هادی در استان تعز بوده است. در حملات گسترده هوایی و زمینی ائتلاف ضد یمن به شهرهای مختلف این کشور تا کنون هزاران شهروند غیرنظامی به شهادت رسیده و یا مجروح شده اند. سازمان ملل بارها عربستان سعودی را به دلیل بمباران تعمدی اماکن مسکونی و استفاده گسترده از انواع بمبهای ممنوعه بین المللی محکوم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    خاک بر سر خائنین.
  • محسن از اصفهان ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    خاک بر سر سازمان به اصطلاح ملل و دبیر کل آن که هیچ خاصیتی ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس