کد خبر 541497
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

همزمان با افزایش چشمگیر آمار تلفات متجاوزین اماراتی عضو ائتلاف طوفان قاطعیت (عاصفه الحزم) به رهبری عربستان سعودی در یمن، رسانه های این کشور تلاشهای گسترده ای را برای لاپوشانی آمار کشته های اماراتی بکار بسته اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با افزایش چشمگیر آمار تلفات متجاوزین اماراتی عضو ائتلاف طوفان قاطعیت (عاصفه الحزم) به رهبری عربستان سعودی در یمن، رسانه های این کشور تلاشهای گسترده ای را برای لاپوشانی آمار کشته های اماراتی بکار بسته اند.

لاپوشانی آمار تلفات امارات در یمن+تصاویر

بنابر این گزارش، رسانه های اماراتی طی روزهای اخیر و در پی افزایش تعداد تلفات نظامیان این کشور، اقدام به انتشار مکرر اخباری از وقوع تصادفات و واژگونی و آتش سوزی مکرر در مقرهای نیروهای این کشور در یمن کرده اند. این اقدام موجی از تمسخر و استهزاء را برای امارات و رسانه های این کشور ببار آورده است. کاربران اماراتی در فضای مجازی در انتقادهای خود می پرسند که نوع خودروهای مورد استفاده نظامیان اماراتی از چه نوعی بوده که منجر به واژگونی و حوادث خونین شده است.

لاپوشانی آمار تلفات امارات در یمن+تصاویر

این در حالی است که در پی حمله موشکی دو ماه پیش نیروهای انصارالله یمن به پادگانی در شهر مارب این کشور، 400 نظامی مزدور اماراتی و سعودی و بلک واتر به هلاکت رسیده بودند اما رسانه های اماراتی علت تلفات سنگین نیروهای اماراتی را در اثر وقوع آتش سوزی سهوی در یکی از مقرهای خود اعلام کرده بودند.

لاپوشانی آمار تلفات امارات در یمن+تصاویر

لاپوشانی آمار تلفات امارات در یمن+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس