فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه به مسئولان توصیه می کنیم از تهدیدات خارجی نترسند گفت: در دو سال اخیر رزمایش هایی که انجام دادیم رسانه ای نکردیم همین موضوع، آمریکایی ها را پررو کرده است.

به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده با حضور در بخش خبری ساعت 14 امروز گفت: کشور ما و منطقه غرب آسیا بر روی گسل ناامنی‌ها مستقر شده است و از گذشته جنگ‌های بسیار زیادی در کشورهای اطراف ما بوده است. 

متن گفتگوی سردار حاجی‌زاده؛

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران:

 آمریکایی ها پررو شده اند






{$sepehr_media_1447327_400_300}
دانلود


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سبحان ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
    2 0
    درود بر سردار درود بر سپاه پاسداران
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    1 0
    درود سردار درود
  • سلیمانی ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    2 0
    درود بر سربازان شجاع ودلاور این مرز و بوم . اگر شماها نبودید الان ایران افغانستان هم نبود . بعضی ها مثل اینکه از کد خدا می ترسند تا از خدا ؟
  • امیر ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    4 0
    سلام سردار خدا قوت در سال جدید منتظر دستاورد های مقتدارانه از شما سربازان امام خامنه ای را داریم.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    درود بر شرف و اعتقاد شما. درود به شما و همرزمانتان از لب کلام را گفت, از اولین کلام تا آخرین کلام. واو به واو کلمات سردار عین واقعیت است. آقا نگاه را به داخل و تولیدات کلیدی در داخل و بالا بردن کیفیت بدید. تنها در صورت ضعف داخل فشارهای دشمن تاثیر گذار است در غیر اینصورت هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند. تو رو به امیر المومنین نفس نفوذیها و آقازاده ها را بگیرید چراکه ریشه نفوذ دشمن دقیقا از همنجاست و اگر به غفلت ادامه دهیم ضربه کاری را دشمن می زند. از خودتان سئوال کنید چرا انگلیسها انقدر عطش ورود رسمی به ایران دارند تا جاییکه شاهزاده انهم ابراز تمایل کرده. آنها در لبخندها به شما ضربه نیش دار میزنند و در وقت موعد همانی را انجام می دهند که با سوریه, لیبی و عراق کردند.
  • سردار ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    2 0
    سلام و درود به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و روهروان آن بزرگواران خداقوت سردار
  • کیان ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    اولا: خدا رو شکر که کشورمان رهبری شجاع و با بصیرت و یک چنین سربازان مدافع شجاع مخلصی دارد که با چنین توکل و ایمانی با شجاعت صحبت می کنند و قلب مردم ایران را آرام می کنند. احساس خوبی بعد از شنیدن این صحبتها پیدا کردم. دوماً: در خصوص رسانه ای نشدن رزمایشهای دو سال اخیر که سردار از آن به عنوان یک اشتباه یاد می کنند، که احتمالا به توصیه مسئولین به خاطر ترس از تاثیر در روند مذاکرات رسانه ای نشده بودند. سوماً: سردار در مورد خرید موشکهای ارزان قیمت به ولایتمداری بی چون و چرای نیروهای مخلص سپاه اشاره دارد که اگر چنین چیزی در مسئولین دیگر بود همه چیز درست می شد. چهارم: سردار عزیز چقدر با تاکید و با حساسیت از مسئولین خواست که نترسند و خیالشان راحت باشد. معلوم است که اون از نزدیک ترس مسئولین را حس کرده و در چشمانشان دیده. وقتی در جایی مسئولین بترسند فاتحه خوانده شده است. پنجم: ایشان مورد جالبی در خصوص ضبط پاسپورت مسئولین صنایع خودروسازی مطرح کردند که نشان از رد و بدل شدنهای پورسانتهای مختلف در معاملات متعدد تجاری در این صنعت دارد.
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    به دلیل نداشتن تخصص نباید دخالت کنند .آنها وظیفه دیگری دارند .
  • ناشناس ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    فرمايشات سردار عزيز كاملا صحيح ولي به نظر مي رسد در مورد خودروسازي قضيه كاملا برعكس است يعني انحصار خودرو و جلوگيري از واردات آن باعث عقب ماندگي صنعت خودرو شد، خودروسازاني كه سياست اين را بخر با اين قيمت يا هيچ در پيش گرفتند و درجا زدند. ما هم اكنون نيز در خودروسازي خوداكتفا هستيم و مرزهاي كشور بسته شود خودروسازي متوقف نخواهد شد ولي كيفيت محصولات مورد بحث است، بحث آلايندگي و ايمني آن هاست، اينكه ارزانترين خودروي داخلي با قيمتي بيش از ٥٠٠٠ يورو با كوچكترين حادثه اي سرنشينان خود را به كام مرگ مي كشاند.
  • محمد صادق ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    مرد اینه... بالاخره سپاه روزه سکوتش رو شکست... فقط یه جا مسامحه کرد اونم جایی بود که گفت پاسپورتهای مسئولین صنایع خودروسازی رو باید گرفت، باید می گفت باید اینا رو ممنوع الورود کرد! یعنی بعنوان صادرات صنایع ملی بفرستیمشون خارج (برن که بر نگردن!!!) کاش سردار اعلام آمادگی می کرد این حضرات و خیلی دیگه از مسئولین رو با موشک میفرستادن فضا!!! مانور اینجوری هم خوبه ها، خواهش میکنم هوا فضای سپاه بهش فکر کنه!
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    محمد صادق جان! حالا شما زیاد سخت نگیر، سردار خواست که بهشون لطف کرده باشه که ایران بمونن. وگرنه همه فکر میکردن که اینها نخبه بودن و فرار کردن.
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    غرور ملی یعنی این بدون هیچ ترس حرف زدن ودر صورت لزوم عمل امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه فدایی دارن همه شهیدا ورزمندها درود بی کران برهمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس