کد خبر 549647
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات روحانی مبنی بر آغاز برجام دو و سه یک انحراف است و باید به این امر توجه کنیم که هنوز برجام یک موفقیت‌آمیز نبوده که بخواهیم برجام دو و سه را که معنایی هم ندارند، اجرا کنیم.

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری به تشریح دلایل انتخاب شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب تاکیدات بسیار زیادی را برای اقتصاد مقاومتی انجام دادند اما دولت و مجلس در زمینه اقتصاد مقاومتی کار جدی انجام نداده و قدمی برای عملیاتی شدن آن برنداشتند و به دلیل آنکه اقدامی در زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی انجام نشد، ایشان در شعار امسال بر عملیاتی کردن آن به طور جدی تاکید کردند.
 
وی با بیان اینکه خطاب مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی به دولت است، گفت: دولت در مقام قوه مجریه باید در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بکوشد و قوای دیگر نیز در این زمینه باید به دولت کمک کنند و مقام معظم رهبری در شعار امسال از دولت می‌خواهد که اقتصاد مقاومتی را اولویت اول خود قرار دهد.
 
کوثری تصریح کرد: از طرفی فرمان مقام معظم رهبری مبتنی بر تاسیس قرارگاه عملیاتی برای اقتصاد مقاومتی بود که بدین معناست که اقتصاد مقاومتی به طور جدی عملیاتی و وضعیت بیکاری، اشتغال در کشور حل شده و تولید فعال شود.
 
کوثری با اشاره به سخنان روحانی درباره اجرایی شدن برجام دو و سه، خاطرنشان کرد: اظهارات روحانی مبنی بر آغاز برجام دو و سه یک انحراف است و باید به این امر توجه کنیم که هنوز برجام یک موفقیت‌آمیز نبوده است که بخواهیم برجام دو و سه را که معنایی هم ندارند، اجرایی کنیم.
 
وی ادامه داد: بهتر است مسئولان دولتی خوش‌بینانه با قضایا برخورد نکنند که مردم گمان کنند برجام یک موفقیت‌آمیز بوده است و باید اکنون به سراغ برجام دو و سه برویم؛ ما تنها به تعهدات خود عمل کرده‌ایم اما طرف مقابل بدعهدی خود را در این زمینه نشان داده است.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از اظهارات برخی مسئولان دولتی مبنی بر اینکه اگر برجام انجام نمی‌شد جنگ راه می‌افتاد، تصریح کرد: این یک دروغ محض است که برخی مسئولان دولتی آن را مطرح کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس