کد خبر 549185
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

سرمربی سابق کهکشانی‌ها به سرمربی کنونی رئال مادرید توصیه هایی را درباره چگونگی به کارگیری ستاره پرتغالی در زمین بازی انجام داد.

 به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ  توصیه‌هایی به زیدان کرده که از رونالدو بهترین استفاده را کند.

رونالدو در زمان مربیگری آنچلوتی توانسته بود 2 بار کفش طلا و 2 بار توپ طلا را از آن خود کند. مربی سرشناس ایتالیایی امروز در مصاحبه با روزنامه آس اسپانیا گفت: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. به نظرم او بهترین مهاجم تاریخ فوتبال جهان است. او بهترین بازیکنی است که برایش مربیگری کردم.

وی افزود: استفاده از رونالدو  به عنوان مهاجم نوک ، کار درستی نیست. زیرا او دوست ندارد به محض برگشت، پشت به دروازه باشد. او نیاز به فضا دارد. در شرایطی که فضا برای او مهیا شود فوق العاده عمل می کند.

کارلتو ادامه داد: ابتدا در رئال مادرید با ترکیب 3-3-4 بازی کردم و رونالدو را در جناح راست گذاشتم. اما بعد فهمیدم  نیاز به فضای بیشتری دارد. در نتیجه به  اجازه دادم تا در دو جناح حرکت کند و به عنوان بازیساز عمل کند.

سرمربی فصل آینده بایرن در پایان گفت: رونالدو باید آزاد باشد و آنچه را فکر می کند درست است، انجام دهد. این آزادی عمل برای رونالدو مثبت است و برای حریف مرگبار خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضي رئالي ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
    0 0
    خيلي مربي خوبيه انجلوتي؛مديران رئال اشتباه بزرگي كردن كه انجلوتي را بيرون كردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس