کد خبر 545459
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

ستاره‌های قدیمی مادرید نیز خشم هو‌اد‌ا‌ران مادریدی‌ را بر انگیخته و هو شدند.

به گزارش مشرق،‌ کریستیانو رونالدو شنبه در بازی ر‌ئال‌ ماد‌رید و سلتاویگو به جمع ستارگان ر‌ئال‌ ماد‌رید پیوست که توسط هواداران هو شدند. خیلی از بازیکنان مادرید از این سوت‌های اعتراض آمیز در امان نماندند اما برخی از بازیکنان به علت صحبت‌هایشان درباره باشگاه و یا عملکردشان، خشم هو‌اد‌ا‌ران را بر انگیختند.

زین الدین زیدان در این باره گفت: من را نیز هو کردند. در ادامه دلایل هو شدن برخی از ستاره‌های مادرید اشاره می‌شود.

آلفردو دی‌استفانو

حضور دی‌استفانو در تبلیغ جوارب زنانه، جنجال آ‌میز شد و خشم مادیدری‌ها را بر انگیخت. این اتفاق در سال نو 1962 افتاد. در این تبلیغ، دی‌استفانو پیراهن ر‌ئال‌ ماد‌رید را با جوارب زنانه پوشیده بود.

او در این باره به Sport lasaeta گفت: اگر من زن بودم، از جوراب‌های مارک Berkshire استفاده می‌کردم. این اتفاق تنها به خاطر مسائل مالی انجام شده بود و در آن دوران رسوایی کوچکی به حساب می‌آمد. هو‌اد‌ا‌ران مادرید در برنابئو در اولین روز پس از تبلیغ هر بار که پا به توپ می‌شد او را هو می‌کرد‌ند اما دی‌استفانو دو گل به اتلتیک بیلبائو زد و هو‌اد‌ا‌ران دست از هو کردن او برداشتند. اتفاق مشابه‌ای که برای رونالدو در این هفته‌ افتاد.

مارتین واسکس و گوتی

ویژگی‌های این سه بازیکن از هم متفاوت بود. نوع بازی آنها تماشاگران حاضر در برنابئو را عصبانی می‌کرد. آنها بازیکنان هوشمند و با تکنیکی بودند اما در اجرای تاکتیک بی نظم بودند. به طور مثال در جاهایی که لازم نبود، برای توپ گیری به سراغ بازیکن حریف می‌رفتند و در فرارها تمام تلاش خود را به کار نمی بردند.

میچل

در پایان فصل 89 – 1988 و زمانی که مادرید قهرمان لالیگا شد. میچل با سوت‌های اعتراض آمیز هو‌اد‌ا‌ران در دیدار با کادیس روبرو شد. این اتفاق در بازی بعدی خانگی مادرید برابر اسپانیول نیز افتاد و پیش از پایان نیمه اول زمین را به این دلیل ترک کرد. او در این باره گفت: نمی فهمم چرا مردم از تماشای فو‌تبا‌ل سرگرم نمی‌شوند. آن روز، روز جشن بود. حرکت آنان غیر قابل بخشش است.

او در پایان تاکید کرد که مادرید را ترک خواهد کرد اما این شرایط را تحمل کرد.

زین الدین زیدان

چند بازی طول کشید تا زیدان خودش را با تیم مادریدی وفق دهد. این موضوع باعث شد که به توانایی‌هایی او شک کنند اما هافبک فرانسوی در ادامه خود را نشان داد و به یکی از ستاره‌های مادرید تبدیل شد که اکنون هدایت این تیم نیز برعهده اوست.

ایکر کاسیاس

آخرین سال حضور ژوزه مورینیو بر روی نیمکت ر‌ئال‌ ماد‌رید با دوره نزول د‌ر‌وازه‌بان اسپانیایی همراه بود و این باعث دو دستگی بین هو‌اد‌ا‌ران شده بود. عده‌ای از او حمایت می‌کرد‌ند و برخی دیگر او را هو می‌کرد‌ند. در نهایت این شرایط به جدایی کاسیاس از مادرید ختم شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس