کد خبر 548909
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

یک فرد مسلح در مرکز پایتخت ترکیه با تیراندازی، یک افسر پلیس این کشور و یک غیرنظامی دیگر را کشت.

به گزارش مشرق، رسانه‌های ترکیه از کشته شدن یک افسر پلیس و یک غیر نظامی دیگر در حمله فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

در حالی که ناامنی‌ها و حملات تروریستی در ترکیه سبب هشدار برخی کشورها درباره سفر به این کشور به اتباع خود هشدار دهند، رسانه‌های ترکیه‌ای از حمله امروز جمعه فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

روزنامه «جمهوریت» گزارش داد که یک فرد مسلح ناشناس با تیراندازی در مرکز پایتخت ترکیه، یک افسر پلیس و یک غیرنظامی دیگر را کشت.

این روزنامه با بیان آنکه این حمله در منطقه «دیکمن» در آنکارا صورت گرفت،‌ به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    0 0
    اینها نمیتونه مستقیما کار داعش باشه هر چند سیاست های دولت ترکیه در بازگذاشتن مرزها برای تروریستای سوری باعث شده سلاح وتجهیزات راحتتر به تروریستایی که درداخل ترکیه عملیات میکنن برسه ولی این ناامنی ها یا کار خود دولته تا بهانه برای حمله به کردهای ترکیه وتروریستای پ ک ک وحتی کردهای سوریه داشته باشه- یا کار تروریستای پ ک ک هست تا با ناامن کردن ترکیه به اقتصاد این کشور مخصوصا گردشگری که یکی از اصلی ترین منابع مالی ترکیه است ضربه بزنه در هرصورت سیاست های غلط یک دولت باعث شد که یکی از امن ترین کشورهای منطقه بشه جولانگاه تروریستا !!! اگه ترکیه جنگ سوریه رو علم نمی کرد تروریستای پ ک ک هم فرصت عرض اندام پیدا نمی کردند( البت باید بین این گروه ومردم عادی کرد تفاوت قائل شد چیزی که دولت ترکیه فراموش کرده ومردم عادی دارن صدمه می بینن) کاش اینها از سرنوشت پاکستان درس می گرفتند!!!
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    0 0
    کار پ ک ک هست تا نوروز رو از کساد بندازه و درامدهای توریسم ترکیه رو نابود کنه ترکیه هم یک ماه واکنشی نشان نمیده و از اوایل اردیبهشت واکنش نشان خواهد داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس