کد خبر 548161
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: اعتراضی به هیئت رئیسه داشتم که رسیدگی نشد و به همین دلیل از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف دادم.

به گزارش مشرق، علی اکبر ابرقویی نژاد در خصوص دلیل انصرافش از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من اعتراضی را به هیئت رئیس فدراسیون فوتبال داشتم که به این اعتراض رسیدگی نشد و به همین دلیل با نوشتن نامه‌ای از حضور در انتخابات انصراف دادم.

وی افزود: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسه‌ای داشت که در این جلسه مصوب شد اساسنامه فدراسیون فوتبال با دستور خود فدراسیون برای تایید به هیئت دولت برود این موضوع بدان معنی است که اساسنامه فدراسیون اعتباری ندارد و خود فدراسیون روی این مسئله صحه گذاشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان با دستور سازمان بازرسی قرار بود به بحث تایید اساسنامه توسط هیئت دولت رسیدگی کند. در اصل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصوبه‌ای که داشت اساسنامه خود و البته تمام کارهایی که در فوتبال شده بود را زیر سوال برد و با این شرایط انتخابات هم زیر سوال رفته است به همین دلیل تصمیم گرفتم از انتخابات انصراف دهم چون این انتخابات زیر سوال رفته و قانونی نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس