کد خبر 547303
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

روابط عمومی تعزیرات کشور از انجام بیش از ۸ هزار بازرسی مشترک در ۶ روز نخست کشیک نوروزی این سازمان و جریمه ۱۷۰ میلیارد ریالی متخلفان خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی تعزیرات کشور با اشاره به گذشت ۶ روز از آغاز کشیک نوروزی اعلام کرد: در این ۶ روز ۸ هزار و ۲۹۱ مورد بازرسی مشترک انجام شده که منجر به تشکیل ۶ هزار و ۸۸۲ پرونده برای متخلفان در سازمان تعزیرات حکومتی شده است. میزان محکومیت صادره در ۶ روز نخست مرحله اول کشیک نوروزی ۱۷۰ میلیارد و ۹۹۳ میلیون و ۶۴۷ هزار ریال بوده است.

بر اساس این اعلام در مورد نوع تخلفات در ۶ روز کشیک نوروزی گفته شده است: بیشترین تخلفات مربوط به حوزه کالا و خدمات بوده است و در بخش کالا و خدمات استان های مازندران، تهران و کرمانشاه در بخش قاچاق کالا و ارز استان های سیستان و بلوچستان، فارس و خراسان رضوی و در بخش تخلفات بهداشتی و دارویی استان های خراسان رضوی و کهگیلویه و بویراحمد بیشترین پرونده های وارده را داشته اند.

همچنین علاوه بر همکاری های انجام شده با دستگاه های نظارتی، سازمان تعزیرات حکومتی در این بازه زمانی ۲ طرح ویژه با سازمان استاندارد و وزارت بهداشت، دارو و درمان در قالب گشت های مشترک نیز برگزار کرده است.

مردم می توانند شکایات خود را برای رسیدگی از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس آذری ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    پلیس جرائم رانندگی کاملا با هدف پر کردن جیب دولت دست بکار شده است. مردم باید هوشیار باشند!!
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    من خودم شاهد بودم چه جوری بین آدما فرق میزاشتن و بعضیا رو جریمه میکردن بعضیا رو نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس