با وجود جنجال‌‌های فراوانی که مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته، سرمربی تیم ملی اسپانیا نگران ادامه پیدا کردن این وضعیت در اردوی ماتادورها نیست.

دل‌بوسکه: استفاده از شبکه‌های اجتماعی را برای پیکه ممنوع نمی‌‌کنمبه گزارش مشرق، ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا تأکید کرد که قصد ندارد استفاده از شبکه‌های اجتماعی را برای جرارد پیکه در مدت زمان حضورش در اردوی تیم ملی اسپانیا پیش از یورو 2016 ممنوع کند. پیکه در یکی دو سال گذشته، بارها و بارها به خاطر پست‌های طعنه‌آمیزش درباره رئالی‌ها و مسائلی دیگر مورد انتقاد واقع شده است اما دل‌بوسکه می‌گوید نگران این موضوع نیست.

دل‌بوسکه در پاسخ به این سؤال که اینکه آیا لازم است استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای پیکه و دیگر بازیکنان تیم ملی اسپانیا در مدت زمان حضورشان در اردوی این تیم ممنوع شود، گفت: می‌دانم که شبکه‌های اجتماعی یک راه مستقیم و بدون واسطه برای ابراز عقاید شخصی هستند اما نمی‌دانم آیا می‌شود پا را فراتر از این هم گذاشت یا نه. می‌دانم که پیکه آدم منطقی و مسئولیت‌پذیری است و فکر می‌کنم که او از این شبکه‌های اجتماعی در جهت مثبت استفاده می‌کند. ما می‌توانیم توصیه‌هایی انجام دهیم اما هرگز چیز را ممنوع نکرده‌ایم.

دل‌بوسکه در ادامه اعتراف کرد که علنی کردن تصمیمش برای ترک تیم ملی اسپانیا و بازنشسته شدن در پایان یورو 2016،اشتباه بوده است چرا که داستان‌های زیادی درباره تصمیم او شکل گرفته است.

او تأکید کر: تقصیر خودم است. شاید باید محتاط‌تر می‌بودم و همه چیز را علنی نمی‌کردم. شاید بهتر بود برای گفتن اینکه به پایان راه رسیده‌ام، عجله نمی‌کردم. ما بیشتر از وظیفه‌مان کار کرده‌ایم و حالا باید راه را برای افرادی دیگر باز بگذاریم تا آنها هم ایده‌هایشان را عملی کنند. راه مشخص است. ما تیم را در راهی که با لوئیس آراگونس رفته بود، تحویل گرفتیم و سعی کردیم که آن را قوی‌تر کنیم و حالا هم یک نفر دیگر خواهد آمد و سعی خواهد کرد که باعث پیشرفت تیم شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس