کد خبر 545835
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

سونی با معرفی سری جدید ایکس، بسیاری را غافلگیر کرد و حال به نظر می‌رسد که این کمپانی، قصد دارد تا از سه محصول اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا XA Performance، دو محصول نخست را برای بازار ایران عرضه کند و خبری از قدرتمندترین این سری نیست!

 به گزارش مشرق، مدیر مارکتینگ سونی موبایل در ایران، در این ارتباط گفت که محصولات جدید سری ایکس سونی از ابتدای تابستان در بازار کشورمان عرضه می‌شود و ما برنامه‌ای برای عرضه نسخه پرفورمنس نداریم، چرا که دو مدل اول نیاز کاربران را به‌خوبی پاسخ داده و این گوشی برای بازارهای محدودی عرضه می‌شود.
سونی: اکسپریا ایکس پرفورمنس به ایران نمی آید؟؟ +عکس؟/
البته نکته دیگری که در این بین قابل توجه به‌نظر می‌رسد، زمان عرضه این محصولات است که شاید کمی انتظار برای دیدن‌شان طولانی به نظر برسد. سونی قصد دارد تا با عرضه این رده، فصل جدیدی را در تولید گوشی‌های خودش رقم بزند و بیشتر از هرچیزی تمرکز خودش را بر روی کیفیت بالای دوربین و توانایی‌های آن گذاشته است و هر سه محصول با چهار رنگ عرضه می‌شود که نسخه زرد که با نام lime شناخته می‌شود، اختصاصی این کمپانی بوده و به نوعی خاص‌تر است.

قیمت این محصولات برای بازار ایران هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و بایستی چند ماهی منتظر بمانیم تا این گوشی‌های جدید سونی را در کشورمان مشاهده کنیم.

منبع: آی‌تی‌رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس