کد خبر 545813
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: ایران زیربار زیاده‌خواهی‌ها نخواهند رفت و توان دفاعی را جزو خطوط فوق قرمز خود می‌داند.

به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، رزمایش موشکی سپاه پاسداران که امروز انجام شده را موفقیت بزرگی برای نیروهای مسلح کشور دانست و گفت: رزمایش موشکی سپاه توان دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به رخ منطقه و جهان کشید.

وی رزمایش موشکی سپاه را نقض برجام ندانست و افزود: رزمایش موشکی سپاه در جهت ارتقای قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران بوده و این‌گونه رزمایش‌ها و آزمایش‌های موشکی در آینده نیز ادامه خواهد یافت و هیچ‌کدام از ارکان برجام را نیز نقض نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس تصریح کرد: رزمایش‌ها و آزمایش‌های موشکی ایران هیچ خطری برای کشورهای منطقه و دیگر کشورها در اقصی نقاط دنیا ندارد و تنگ‌نظران منطقه‌‌ای باید بدانند که ایران از مواضع دفاعی‌اش، نه تنها کوتاه نخواهد آمد، بلکه آن را گسترش نیز خواهد داد.

آصفری با تأکید بر اینکه هیچ کشوری بر سر توان دفاعی و موشکی‌اش با ابرقدرت و غیرابرقدرتی مذاکره نمی‌کند، گفت: ایران امروز به لطف خدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه ناامن خاورمیانه از امنیت بالایی برخوردار است‌ که اینها مرهون تلاش‌‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این روحیه باید حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: غربی‌‌ها و کشورهایی که قصد کارشکنی در برنامه‌های دفاعی ایران را دارند، بدانند که جمهوری اسلامی ایران زیربار این زیاده‌خواهی‌ها نخواهند رفت و توان دفاعی را جزو خطوط فوق قرمز خود می‌داند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس