کد خبر 545611
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید ریاست تعریف و تمجید و چهار عدد کتاب، مقاله و دو مصاحبه گوش‌های ما را کر و از خدا غافل کند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در ضیافت شام نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه باید گوش شنوا داشته باشیم و آمِنُوا بِرَبِّکُمْ را بشنویم گفت: گاهی اوقات گوش من و شما را منبر و محراب و با یار امام خوش‌آمد گرفته می‌شود.

وی افزود: ما آمِنُوا بِرَبِّکُمْ را نمی‌شنویم چرا که ریاست، تعریف و تمجید، چهار تا کتاب و نوشته، مقاله و مصاحبه سبب نشنیدن ما می‌شود و حواس‌مان به ریاست، موقعیت و مسئولیت‌ها پرت می‌شود.

آیت‌الله یزدی خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند من و شما را شنواتر کند و هیچ چیز مانع شنیدن ما از صدای پروردگارمان نباشد و فقط به خاطر او کار کنیم. چرا که اگر این مسئله را تقویت کنیم زندگی آسان، لذت‌بخش و آرام می‌شود و اگر به شئون دنیوی دلبستگی یابیم همه درگیر دعوا و بگو مگو خواهیم شد.

رئیس مجلس خبرگان در ادامه ریاست حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت و افزود: به رفیق عزیزمان تبریک عرض می‌کنم و آستان قدس طبق فرموده رهبری مرکز فرهنگی و معنوی جمهوری اسلامی ایران است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس