نمايندگان مجلس شوراي اسلامي محمدرضا عليزاده، محمد سليمي و سيامک ره پيک را به عنوان 3 عضو جديد حقوقدان شوراي نگهبان انتخاب کردند.


به گزارش مشرق به نقل از مهر، آيت الله صادق لاريجاني رئيس قوه قضائيه هفته گذشته 5 گزينه را براي انتخاب 3 عضو حقوقدان شوراي نگهبان در دوره جديد به علي لاريجاني رئيس مجلس معرفي کرده بود که در جلسه علني امروز يکشنبه مجلس شوراي اسلامي نمايندگان به 3 نفر از آنان راي داده و آنان را به عنوان اعضاي شوراي نگهبان انتخاب کردند.
بر اساس اين گزارش در جلسه مجلس 228 نماينده مجلس شوراي اسلامي در راي گيري شرکت کردند که بر اساس آرا، محمدرضا عليزاده عضو فعلي حقوقدان شوراي نگهبان با 207 راي براي يک دوره ديگر به عضويت شوراي نگهبان در آمد .
همچنين محمد سليمي رئيس شعبه 31 ديوان عالي کشور با 162 راي و سيامک ره پيک رئيس دانشکده علوم قضايي و خدمات اداري با 114 راي مثبت نمايندگان به شوراي نگهبان راه يافتند .
محمد هادي صادقي و احمد بيگي به ترتيب با 82 و 35 راي نتوانستند آراء مورد نياز براي ورود به شوراي نگهبان را کسب کنند.
بنا بر اين گزارش ، پيش از اين شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس محمد سليمي، محمدرضا عليزاده و محمدهادي صادقي را به عنوان گزينه هاي اين فراکسيون براي عضويت در شوراي نگهبان معرفي کرده بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس